
Rossel voert veranderingen door in zijn organisaties om de belangrijke strategische en commerciële uitdagingen van 2025 aan te gaan.
In België zal Anne Delavarenne op 1 maart haar functie als General Manager van Rossel Advertising België verlaten om een nieuwe uitdaging aan te gaan in Frankrijk.
Ze zal er de rol van Executive Director Rossel Advertising France op zich nemen met als opdracht de transformatie binnen de Franse markt te versnellen en de cohesie en ontwikkeling van de 4 Rossel Conseil Médias-regies te versterken.
Voor de overname van het management van alle regies van de groep, zal Thierry Hugot (CCO-CMO) vanaf 1 februari kunnen rekenen op de komst van Sabina Gros, voormalig Managing Director bij Reworld Media, die de transversale functie van COO Frankrijk-België op zich zal nemen.
Sabina heeft uitgebreide ervaring op het gebied van innovatieve advertentiemarkten. In 1998 behaalde ze haar master in politieke wetenschappen en internationale betrekkingen. Vervolgens bekleedde ze verschillende leidinggevende functies, zoals CEO van Isobar en CEO van Carat Frankrijk in 2017, en daarna General Manager Frankrijk en Europa bij Unify.
Op commercieel gebied zal Xavier Derenne, nationaal en regionaal commercieel directeur van Rossel Advertising België, die sinds september 2024 bij de groep is, het stokje overnemen.