Pop Media lanceert vernieuwend aanbod op de OOH-markt

FacebookTwitterLinkedIn

Pop Media is een nieuwe regie die onbenutte zones in het out-of-home landschap exploreert. Co-founder Geoffroy Walckiers geeft hieronder meer uitleg.

 

Pop Media Store

 

We stellen vast dat een groeiend aantal handelspanden in drukke winkelstraten leegstaan in afwachting van een nieuwe huurder. Pop Media bedenkt nieuwe vormen van invullingen voor die vrije ruimtes door ze tijdelijk aan te bieden voor reclamedoeleinden of evenementen.

 

Pop Media beschikt over een mooie lijst van adressen die geschikt zijn om een pop-up store, een kunstgalerij of een ander tijdelijk evenement te organiseren. Afhankelijk van de wens van de adverteerder en de architectuur van de ruimte stelt de regie à la carte opties voor.

 

Pop Media Storefront

 

De vitrine wordt een statische, dynamische of zelfs interactieve communicatiedrager. Het is uiteraard ook mogelijk om enkel de etalage van een winkelruimte te gebruiken als reclamepaneel.

 

Pop Movie

 

In een exclusieve samenwerking met Kinepolis exploiteert Pop Media het concept van de fotobooth. Pop Media biedt de adverteerder een “groot formaat” zichtbaarheid in de bioscoopcomplexen. Het publiek kan zich laten fotograferen, de foto afdrukken en delen via de sociale netwerken.

 

Pop Channel

 

Pop Media waagt zich ook aan channel marketing als hulpmiddel voor adverteerders die graag communiceren op plekken waar er geen permanente OOH-netwerken bestaan. Prospectie, aanvraag vergunningen, productie, plaatsing en afbouw, de regie doet al het nodige op uw gewenste locatie.

 

Pop Public

 

In dezelfde geest kan Pop Media u ook helpen of aanraden in het ontwikkelen van marketingacties op het openbaar domein (informatiestand, evenement, enz.).