Plus Magazine trekt vanaf het juninummer volop de kaart van de vernieuwing. Grotere en inspirerende foto’s, vernieuwde rubriekkleuren en een hedendaags lettertype moeten optimaal leesgenot garanderen. Het maandblad is visueel volledig opnieuw ontworpen om op deze manier mee te evolueren met de trends en deel uit te maken van de toekomst.
De redactionele inhoud van het magazine blijft daarentegen ongewijzigd. Plus Magazine richt zich tot actieve en leergierige vijftigplussers die open staan voor de wereld en met volle goesting deelnemen aan onze voortdurend evoluerende samenleving. Het magazine is gebaseerd op 5 pijlers: recht en geld, cultuur en toerisme, maatschappij, gezondheid en lifestyle. Het doel is om als expert een antwoord te bieden op alle vragen die vijftigplussers zich stellen.
Plus Magazine heeft een nationale oplage van 140.391 exemplaren. In de nieuwe gedeclareerde CIM gegevens van 2018 stijgt de betaalde verspreiding van het maandblad bovendien naar 116.595 exemplaren (+6,14% in vergelijking met dezelfde periode van vorig jaar), hiermee is Plus Magazine de grootste stijger qua oplage.
Reclametarieven en contactgegevens vindt u in de MediaSpecs Database.