Pebble Media versterkt salesfocus op specifieke gebieden

FacebookTwitterLinkedIn

Sinds iets meer dan een jaar vertegenwoordigt Pebble Media Spotify in de Belgische markt. In die tijd heeft Spotify een commerciële versnelling gekend en werd het een love brand bij zowel gebruikers als vele adverteerders.

Om dit succes nog verder uit te bouwen zal Laura Varga het Spotify team bij Pebble Media versterken. Ze was voordien verantwoordelijk voor de begeleiding van agentschappen bij de invulling van hun digitale communicatiedoelstellingen.

Svooike Demunter, Business Development Manager Spotify: “Met Laura in het team kunnen we een versnelling hoger schakelen om creatieven, mediaplanners en mediabuyers op de hoogte te brengen van de oplossingen die Spotify kan bieden voor de verschillende communicatiedoelstellingen van adverteerders.”

Jasmien Roelandts gestart als Business Development Manager

Om de mediabureaus beter te begeleiden in hun zoektocht naar de beste digitale oplossingen vervoegde Jasmien Roelandts begin mei het team van Account Managers bij Pebble Media.

Jasmien Roelandts: “Niet alleen spreekt de brede waaier aan titels bij Pebble Media mij aan, maar ook het feit dat Pebble Media een ‘pure digital player’ is in een wereld waar digitaal ontegensprekelijk aan belang blijft winnen. Daarenboven is Pebble Media een dynamisch en innovatief bedrijf dat wil blijven groeien, maar tegelijk heerst er een zeer familiale sfeer.”

Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director: “Jasmien is een opgewekte, enthousiaste en dynamische jonge vrouw die perfect past binnen Pebble Media. Met haar digitale saleservaring zal ze zowel creatieve als media-agentschappen kunnen bijstaan met hun digitale campagnes. Haar professionele nieuwsgierigheid heeft ervoor gezorgd dat ze zich op korte termijn de digitale producten van Pebble Media heeft eigen gemaakt.”

Leen Vloemans wordt Client Solutions Manager

Leen Vloemans maakte al een tijdje deel uit van het Pebble Media team op interim basis, maar sinds maart is ze vast in dienst als Client Solutions Manager. Door administratieve flows duidelijk uit te tekenen en deze secuur uit te voeren, werd de transitie van het LinkedIn salesmodel in de Belgische markt in goede banen geleid.

Dit droeg in grote mate bij tot het winnen van de ‘Demanding Excellence Award’ op het LinkedIn EMEA & LATAM Partner Connect event, waarbij Pebble Media bekroond werd voor de positieve attitude om in volle omschakeling adverteerders optimaal te begeleiden in hun communicatienoden.

Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director: “Leen is op korte tijd een onmisbare schakel geworden in ons team. Haar nauwkeurigheid en planningstalent zorgen voor een zeer vlotte stroom van boeking tot uitlevering van campagnes bij zowel Spotify als LinkedIn. In haar rol als Client Solutions Manager begeleidt ze onze klanten in de succesvolle opzet van elke campagne.”