Orbit by PUB 2021 zet ‘Human First’ centraal

FacebookTwitterLinkedIn

Orbit by PUB, de conferentie over duurzame marketing en communicatie, start dit jaar op maandag 18 oktober en wordt afgesloten op donderdag 22 oktober. Voor de vierde editie werd gekozen voor het thema ‘Human First’.

Sinds 2018 wil Orbit by PUB de markt bijeenbrengen rond enkele essentiële waarden. Thema’s als verandering en transparantie werden eerder behandeld. Sinds maart 2020 maakt de wereld een crisis door die niet alleen met gezondheid te maken heeft. PUB vond het dan ook van essentieel belang hiermee rekening te houden in de editie van 2021. Het thema ‘Human First’ zal gedurende de vier dagen centraal staan.

Digital Week

Van maandag 18 oktober tot woensdag 20 oktober organiseert de PUB zes rondetafelconferenties (3 in elke taal). Daarin leidt een moderator het debat met twee deelnemers. Deze sessies van een half uur zullen online worden uitgezonden met de mogelijkheid voor deelnemers om vragen te stellen.

De Nederlandstalige monitoren zijn: Liesbeth Dillen, Thierry Cattoir en Frija Leunens. De Franstalige moderatoren zijn Anne-Clotilde Picot, Christophe Koninckx en Nathalie Erdmanis.

Live Conferentie

Op donderdag 21 organiseert PUB een ‘face-to-face’-conferentie. Vijf sprekers zullen het thema ‘Human First’ bespreken aan de hand van hun ervaringen, initiatieven en casestudy’s. Deze conferentie zal ook worden gestreamd.

  • Isabel Verstraete, merkstrateeg, bezieler achter The Care Principles én voorzitter van FAM
  • Jonathan Kubben, avonturier, digital marketing specialist en bedenker van het Instagram-account Mom I’m Fine
  • Benoît Vancauwenberghe, oprichter en creative directeur van het Brusselse bureau 20Something
  • Piet Colruyt, founder van Impact House, een hub voor changemakers (en ook kleinzoon van Frans Colruyt, oprichter van het supermarktimperium, zoals de naam al deed vermoeden).
  • De naam van de vijfde spreker wordt binnenkort bekendgemaakt.

Meer informatie vindt u in onze Agenda.