Nieuwe gezichten bij Clear Channel

FacebookTwitterLinkedIn

Het sales team van Clear Channel verwelkomt drie nieuwe medewerkers binnen de nieuwe organisatie: Sarah Kadima, Wim Deplae en Tom Doorselaer.

Sarah Kadima vervoegt het Processes & Revenues team als Senior Business Analyst. Haar passie in de media bracht haar al eerder bij RTL, in de functie van Business Intelligence Analyst. Ze heeft er een uitgebreide kennis opgedaan in TV, Radio, Print en Digital.

Wim Deplae is zijn carrière gestart bij Roularta Media Group als Account Manager free press en online. Na een parcours van 2 jaar in de BU Direct Sales van Clear Channel, vervoegt hij nu het Strategic Sales team als Account Manager om zich voortaan te focussen op nationale klanten.

Net als Deplae vervoegt Tom Doorselaer het Strategic Sales team. Doorselaer heeft tien jaar lang een rijke en gevarieerde media-ervaring opgedaan bij de Persgroep. Hij heeft er verschillende functies aangenomen op nationaal én internationaal niveau, en hij was er actief voor verschillende sectoren en media-agentschappen, en dit voor print en digital. Na 6 maanden werkzaam te zijn als Sales & Marketing Manager bij American Outfitters, integreert hij nu het Strategic Sales team als Account Manager.