Nieuwe digitale talenten versterken Mediafin

FacebookTwitterLinkedIn
trustmedia

Mediafin kan terugblikken op een succesvol eerste semester 2018. De eerste zes maanden werden gekenmerkt door een verder aanhoudende groei van de verkoopcijfers van de zakenkranten De Tijd | L’Echo. Ook in de advertentiemarkt zet die groei zich door, zowel op digitaal als op printvlak. Om de ambities op het gebied van advertising verder uit te bouwen, versterkt Mediafin zijn divisies Trustmedia en Content Republic.

De digitale afdeling van Trustmedia, de regie van De Tijd en L’Echo, verwelkomt Philippe De Brabanter in de functie van Digital Operations Manager. Philippe tekende de voorbije jaren een digitaal parcours uit bij eBay en 2dehands.be waar hij instond voor de ontwikkeling van de salesstrategie. In de dagelijkse werking wordt hij binnenkort bijgestaan door Marine De Mol, als nieuwe Digital Operations Executive. Het team breidde ook nog uit met Nathan Ho, die als Business Development Manager Digital & Agencies de digitale strategie mee zal ontwikkelen. Hij brengt ervaring mee uit IPG Mediabrands waar hij klanten als Belfius, Nationale Loterij, LEGO en Continental Foods in portefeuille had.

Trustmedia zet ook in op interne expertise: Evi Voordeckers versterkt het financial team waar ze als Account Manager Finance de groeiende positie van Trustmedia in de markt mee zal uitbouwen. Emilie Anaf volgt haar op als Senior Account Manager in het team van Sabato. De voorbije jaren bouwde ze haar carrière uit bij De Persgroep, SBS en Wijs.

Ook Content Republic, de contentmarketing afdeling van Mediafin, zet in op digitale versterking. Ruth Stevens tekent als Business Development Manager mee de verdere groei uit van Content Republic. Haar ervaring in marketing en advertising bij De Persgroep, Newsmonkey en Zenith zijn daarbij een troef. Vincent Daenen werd aangetrokken als Creative Director. Met een jarenlange ervaring bij o.a. BBDO en Boondoggle zal hij vernieuwende en creatieve contentprojecten creëren. Verder zorgt Wannes Vlaminck als nieuwe Art Director voor een artistieke en creatieve noot voor alle creatieve print en online publicaties.