Nieuw bureau Gee Marketing zet in op channelmarketing en sampling

FacebookTwitterLinkedIn

Gee Marketing is een nieuw onafhankelijk bureau dat inzet op channelmarketing en sampling. Het bureau wordt geleid door Ed Barbier en Pim van Grieken. Barbier werkt vanuit Den Haag en van Grieken vanuit Antwerpen. Gee Marketing brengt merkfabrikanten en (retail)kanalen bij elkaar en zorgt voor exclusiviteit binnen deze kanalen.

 

Barbier en van Grieken zijn overtuigd van de voordelen die channelmarketing biedt.

 

“Mensen die in een bepaalde omgeving komen, bijvoorbeeld een filiaal van een winkelketen, maken vaak deel uit van een nauwkeurig omschreven doelgroep. Daarnaast neem je als klant eerder een promotie aan van een medewerker dan van een vreemde. In onze ogen versterken product en kanaal elkaar waardoor alle betrokkenen profiteren. Een kanaal krijgt extra traffic en winkelbeleving en het merk krijgt meer exposure.”

 

“Wij vinden altijd de juiste plek. Omdat de kanalen specifieke doelgroepen bedienen, weten onze opdrachtgevers exact bij wie de producten terecht komen. Er is nauwelijks sprake van waste. Daarnaast zijn de kosten per contact relatief laag.”

 

Gee Marketing heeft de ambitie om een mix op te bouwen van mooie opdrachtgevers en goede kanalen. Ontdek hun portfolio met tarieven en contactgegevens nu al bij MediaSpecs.