Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
Bent u op zoek naar informatie en/of inspiratie voor uw mediaplan, reclamecampagne of perslijst? MediaSpecs is er voor al uw grote en kleine mediavragen.
Contacteer ons voor een vrijblijvende demo en ontdek wat onze database voor u kan betekenen.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier!
Bart – Wim – Avril – Nina – Line – Joanna
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
22/08/2022
|
|
|
|
|
|
De omzet van Roularta is in het eerste semester met bijna 20% gestegen ten opzichte van de eerste zes maanden van 2021 en kwam uit op 169,7 miljoen euro. De stijging is vooral toe te schrijven aan de verwerving van tijdschriften.
Lees meer
|
|
|
|
Julie Wijns, die tot op heden Magna leidt, is aangesteld tot Managing Director van Initiative. Ze is de opvolgster van Gauthier Elslander, die binnen de groep een andere rol opneemt. Ze wordt bij Magna opgevolgd door Christine Defour en Julie Praet.
Lees meer
|
|
|
|
[Sponsored] Fysiek winkelen blijft een leuke beleving. Alle zintuigen worden geprikkeld. Zeker wanneer er een korting of leuke actie aan vasthangt, zijn consumenten geneigd om meer te spenderen. Daarom zet Publibox in op lokaal winkelen, met succes.
Lees meer
|
|
|
|
Eveline De Ridder, partner bij Whyte en bestuurslid bij ACC en C², schreef een boek over crisiscommunicatie, getiteld ‘Communiceren als het (nog niet) brandt’. Het boek weegt pro’s en contra’s af en toont hoe je kunt leren uit fouten.
Lees meer
|
|
|
|
Play4 brengt vanaf maandagavond 5 september haar eindejaarsprogrammering. “Play laat de Vlaamse kijker veel meer dan de afgelopen jaren zelf kiezen waar en wanneer hij geïnformeerd of geamuseerd wil worden”, zegt programmadirecteur Annick Bongers.
Lees meer
|
|
|
|
Het doelpubliek van Flair zit op de leeftijd van (denken aan) kinderen krijgen. Daarom brengt Flair een babyspecial uit en toont het blad echte post-partumlichamen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[Provided by PUB] Voor mediabedrijven is het zo mogelijk nog moeilijker geworden om onze aandacht bij traditionele reclame te houden. Enter modernere manieren van product placement, sponsoring en andere type partnerschappen.
Lees meer
|
|
|
|
Op 25 augustus zullen vier sprekers hun visies en inzichten delen over media, communicatie, merkopbouw en de toekomst van onze lokale media-industrieën.
Lees meer
|
|
|
|
De UBA organiseert op 25 augustus voor de derde keer de UBA Media Date. U krijgt er inzichten van buitenlandse sprekers met een uitgesproken visie op media, communicatie en succesvolle merken.
Lees meer
|
|
|
|
WE MEDIA organiseert MAGnify opnieuw live in De Factorij in Zaventem op donderdag 29 september in de voormiddag met aansluitend een lunch. Sprekers zijn onder andere Lucio Mesquita, Jacquie Loch en Amélie Bénisty.
Lees meer
|
|
|
|
Disney heeft zijn concurrent Netflix ingehaald: het wist in het voorbije kwartaal 14,4 miljoen nieuwe abonnees voor Disney+ aan te trekken en telde in totaal 221 miljoen streamingklanten.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
20 augustus 2022 | 17:30 - 20:30
|
25 augustus 2022 | 09:15 - 14:00
|
25 augustus 2022 | 15:15 - 21:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|