MediaSpecs is er voor al uw grote en kleine mediavragen
Beste mediavrienden,
Wat is de oplage van deze krant, magazine of huis-aan-huisblad?
Geef mij een snel overzicht van alle media over tuinieren?
Wie moet ik contacteren voor een OOH-campagne?
Geef mij alle journalisten die schrijven over mode?
Wie maakt er binnenkort een special over terug naar school?
Welke media zijn er in die gemeente of provincie?
Wat is de prijs om te adverteren op die website of radiozender?
Al deze informatie vindt u in MediaSpecs.
Contacteer ons voor een vrijblijvende demo en ontdek wat onze database voor u kan betekenen.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier!
Bart – Wim – Avril – Nina – Line – Joanna
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
25/07/2022
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs is op zoek naar enkele jobstudenten die het team van dataspecialisten vanaf september willen helpen met het invoeren van gegevens in de MediaSpecs Database. Na alle productinfo van de printmedia komen ook de digitale media aan de beurt.
Lees meer
|
|
|
|
Targetspot zal de enige zijn om audio-advertenties te verkopen op de content die ShowHeroes in portefeuille heeft. De uitrol zal beginnen in Duitsland en Nederland, gevolgd door Spanje, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, België, de VS en Canada.
Lees meer
|
|
|
|
Vanaf woensdag 24 augustus krijgt BRUZZ een nieuwe vormgeving en een compacter formaat. De redactie kiest voor nog meer beeld om de stad visueel bij haar lezers te brengen.
Lees meer
|
|
|
|
Tijdens het WK voetbal in Qatar slaan RMB, Var en Clear Channel de handen ineen. Een aanbod van beelden, opgenomen door de RTBF en de VRT, verschijnt op het digitale OOH-netwerk van Clear Channel en staat open voor sponsoring.
Lees meer
|
|
|
|
Het nieuwe contract met de stad biedt de mogelijkheid een groot deel van de mupi’s, dat zijn reclameborden die van binnenuit verlicht worden, op strategische locaties om te vormen tot digitale schermen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brand intelligence bedrijf Auxipress werkte samen met Talkwalker en Hootsuite om de 50 meest geliefde merken ter wereld te presenteren in het Love Brand 2022 rapport.
Lees meer
|
|
|
|
Sophie Van Laer startte onlangs bij het media-agentschap Maxus als Chief Strategy Officer. Zij zal nauw betrokken zijn bij de strategieën van de klanten en zal zich vooral inzetten op een data-driven strategie.
Lees meer
|
|
|
|
Bij het PR-agentschap Talking Birds gaat een nieuw Franstalig duo aan de slag. Bram Boriau heeft Anne-Gaëlle Solé en Guillaume Keppenne aangeworven als respectievelijke Account Director en Junior Communication Expert.
Lees meer
|
|
|
|
Johan Van der Vloet wordt vanaf 1 september de nieuwe hoofdredacteur van het christelijke opinieweekblad Tertio. Hij volgt Emmanuel Van Lierde op die de voorbije 5 jaren het blad leidde.
Lees meer
|
|
|
|
Concreet kan er een connectie gelegd worden tussen de inhoud van de database en de ICT-systemen die agentschappen gebruiken. Zo zijn media, tarieven en kalenders zoals ze in de database staan ook beschikbaar in de systemen van mediabureaus.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|