MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

MediaSpecs is er voor al uw grote en kleine mediavragen

Beste mediavrienden,

Wat is de oplage van deze krant, magazine of huis-aan-huisblad?
Geef mij een snel overzicht van alle media over tuinieren?
Wie moet ik contacteren voor een OOH-campagne?
Geef mij alle journalisten die schrijven over mode?
Wie maakt er binnenkort een special over terug naar school?
Welke media zijn er in die gemeente of provincie?
Wat is de prijs om te adverteren op die website of radiozender?

Al deze soort van informatie vindt u in MediaSpecs.
Contacteer ons voor een vrijblijvende demo en ontdek wat onze database voor u kan betekenen.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nina – Line – Joanna

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

18/07/2022

Kent u iemand? MediaSpecs zoekt jobstudenten

MediaSpecs is op zoek naar enkele jobstudenten die het team van dataspecialisten vanaf september willen helpen met het invoeren van gegevens in de MediaSpecs Database. Na alle productinfo van de printmedia komen ook de digitale media aan de beurt.

Lees meer
 

RMB, Var en Clear Channel werken samen voor de ‘Goal of the Day’ tijdens het WK

Tijdens het WK voetbal in Qatar slaan RMB, Var en Clear Channel de handen ineen. Een aanbod van beelden, opgenomen door de RTBF en de VRT, verschijnt op het digitale OOH-netwerk van Clear Channel en staat open voor sponsoring.

Lees meer
 

Nieuwe digitale ratecard voor IPM Advertising

De nieuwe digitale tariefkaart van IPM Advertising focust op vier referentieproducten: display, video, data en programmatic. "We wilden ons aanbod vereenvoudigen", verklaart Thierry Hottat, Director of Operations.

Lees meer
 

JCDecaux wint aanbesteding van stad Lier voor komende 15 jaar

Het nieuwe contract met de stad biedt de mogelijkheid een groot deel van de mupi’s, dat zijn reclameborden die van binnenuit verlicht worden, op strategische locaties om te vormen tot digitale schermen.

Lees meer
 

Auxipress schrijft whitepaper ‘Love Brands’ over meest geliefde merken ter wereld

Brand intelligence bedrijf Auxipress werkte samen met Talkwalker en Hootsuite om de 50 meest geliefde merken ter wereld te presenteren in het Love Brand 2022 rapport.

Lees meer
 

Belgen vertrouwen meer op traditionele media om zich te informeren

Een meerderheid van de Belgen heeft meer vertrouwen in de traditionele media - televisie en geschreven pers - om zich te informeren, zo blijkt uit een enquête onder 55.347 Europese burgers van 15 jaar en ouder.

Lees meer
 

Jobs

Media Buyer & Planner
Lidl
Jobstudenten bij MediaSpecs
MediaSpecs
Market Intelligence Executive (media research)
Var
Meer jobs
 
 

DPG Media lanceert nieuwe corporate website met The Reference

DPG Media lanceert samen met digitale partner The Reference haar nieuwe corporate website die de Belgische en Nederlandse merken en activiteiten samenbrengt.

Lees meer
 

The Oval Office verwelkomt 7 live en loyalty experten

Voor bestaande en nieuwe klanten verzorgden de teams van The Oval Office meer dan 50 live en digitale ervaringen tijdens de afgelopen vier maanden. Zeven nieuwe Officers kwamen in die periode de live en loyalty teams versterken.

Lees meer
 

Nieuw Franstalig duo aan boord bij Talking Birds

Bij het PR-agentschap Talking Birds gaat een nieuw Franstalig duo aan de slag. Bram Boriau heeft Anne-Gaëlle Solé en Guillaume Keppenne aangeworven als respectievelijke Account Director en Junior Communication Expert.

Lees meer
 

Maxus benoemt Sophie Van Laer tot Chief Strategy Officer

Sophie Van Laer startte onlangs bij het media-agentschap Maxus als Chief Strategy Officer. Zij zal nauw betrokken zijn bij de strategieën van de klanten en zal zich vooral inzetten op een data-driven strategie.

Lees meer
 

Spaceback stelt Nick Kalse aan als Regional Director Benelux & Nordics

Spaceback, het bedrijf gespecialiseerd in Social Display, stelt Nick Kalse aan als Regional Director voor de Benelux en de Scandinavische regio's. Spaceback biedt een technologie aan die social media opneemt in online display.

Lees meer
 

Nieuwe hoofdredacteur voor weekblad Tertio

Johan Van der Vloet wordt vanaf 1 september de nieuwe hoofdredacteur van het christelijke opinieweekblad Tertio. Hij volgt Emmanuel Van Lierde op die de voorbije 5 jaren het blad leidde.

Lees meer
 

MediaSpecs stelt database beschikbaar via API-connectie

Concreet kan er een connectie gelegd worden tussen de inhoud van de database en de ICT-systemen die agentschappen gebruiken. Zo zijn media, tarieven en kalenders zoals ze in de database staan ook beschikbaar in de systemen van mediabureaus.

Lees meer
 

Agenda

UBA Media Date
25 augustus 2022 | 15:15 - 21:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.