|
Van AI (Neil Deshmukh) over eco anxiety naar sociale vooruitgang (Paul Polman): de UBA Trends Day op 17 maart liet experts aan het woord over hedendaagse thema's die bedrijven en maatschappij beïnvloeden.
Lees meer
|
|
|
|
De gezamenlijke actie van de grootste Vlaamse omroepen, waarbij de zenders van VRT, SBS, DPG en Mediahuis in het teken stonden van de solidariteit voor de oorlogsslachtoffers in Oekraïne, was een succes. Het ingezamelde bedrag was 17.778.315 euro.
Lees meer
|
|
|
|
Bij DPG Media is een sociaal akkoord afgesloten voor het personeel van de drukkerij Eco Print Center in Lokeren, die eind deze maand wordt gesloten. In de drukkerij werden onder meer Het Laatste Nieuws en De Morgen gedrukt.
Lees meer
|
|
|
|
Studio 100 heeft een beroep ingediend bij de Raad van State in het radiodossier. Daarbij worden naast de erkenning van concurrent Nostalgie ook de licenties van de DPG-zenders Qmusic en Joe geviseerd.
Lees meer
|
|
|
|
Het oudste Engelstalige tijdschrift van België, The Bulletin, is na de overname door de nieuwe eigenaar Bulletin Media SRL een onafhankelijke uitgever geworden. Het wordt nu geleid door de vorige hoofdredactrice van het tijdschrift, Sarah Crew.
Lees meer
|
|
|
|
Het magazine Home & Trends is een gevestigde waarde voor de Oost- en West-Vlaamse vastgoedmarkt en alles wat met wonen te maken heeft. Het gelijknamige bedrijf zet zijn groei nu voort via de overname van de zes edities van het magazine House & Home.
Lees meer
|
|
|
|
Vanaf 17 maart brengt Kanaal Z elke donderdagavond de reeks 'Z-Sustainable Finance'. In de serie leggen experts en ondernemers uit waarom een duurzame bedrijfsstrategie nuttig en nodig is, en lichten ze toe hoe ze die strategie ontwikkelen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chris Peeters, de CEO van de hoogspanningsnetbeheerder Elia, is Trends Manager van het Jaar 2021. Hij is de 37ste laureaat van het referendum en volgt Dirk Coorevits, de CEO van de Kempense bouwspecialiteitenproducent Soudal, op.
Lees meer
|
|
|
|
De Belg Peter Vandermeersch, voormalig hoofdredacteur van de krant De Standaard en het Nederlandse dagblad NRC, wordt CEO van Mediahuis Ierland, de grootste mediagroep van dat land. Hij neemt op 1 augustus het roer over van Marc Vangeel.
Lees meer
|
|
|
|
Annelies Vankersschaever vervoegde recent het team van Ads & Data in Vilvoorde. Ze start haar nieuwe functie als Sales Product Specialist Mediahuis Luxemburg. Kim Rayen krijgt de taak van Sales Product Specialist toegewezen, specifiek voor De Buren.
Lees meer
|
|
|
|
Team Lewis verwelkomt drie nieuwkomers op de vloer. Philémon Heutte gaat aan de slag als Account Manager en Emma Servenay en Niels Bruninx versterken het team als Account Executives.
Lees meer
|
|
|
|
Sportizon, de consulting- en activatie-afdeling van de Golazo Groep, neemt esports agency Kayzr over. Golazo en Kayzr slaan een nieuwe weg in met esports, die van het verantwoord gamen met een focus op fysiek en mentaal welzijn.
Lees meer
|
|
|
|
Mediabrands België publiceerde een boek, 'The Collective Power'. Dit boek en bijhorende blog vertellen het persoonlijke verhaal van 43 collega’s en wordt verdeeld onder alle medewerkers, klanten, partners en prospecten van het mediabureau.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
U kan als mediabureau, reclameregie, reclamebureau, adverteerder of onderzoeksbureau uw dossier indienen in 15 categorieën om mee te dingen naar een AMMA. Die worden uitgereikt op 16 juni in Brussels Expo.
Lees meer
|
|
|
|
Het CIM publiceerde zopas golf 2022-1 van de CIM OOH-studie. Dit is de eerste publicatie op basis van de derde volledige modellering van verplaatsingsgegevens sinds het begin van de studie in 2017.
Lees meer
|
|
|
|
Espace Pub heeft in samenwerking met Nielsen het Luxembourg Ad’Report gepubliceerd. De bruto commerciële reclame-investeringen in het Groothertogdom Luxemburg bedroegen 131,234 miljoen euro in het jaar 2021.
Lees meer
|
|
|
|
Een van de informatiebronnen over het verplaatsingsgedrag tijdens de gezondheidscrisis berust op de Community Mobility Reports van Google. Die verplaatsingen worden gekruist met een plaatstypologie (die aan de basis ligt van Google Maps).
Lees meer
|
|
|
|
Dankzij de publicatie van het Audio Time-onderzoek van het CIM hebben we nu een ruimer beeld, aangezien daarin het hele audiobereik bekeken wordt en niet alleen radio. Audio Time werd online gevoerd in 2021 bij 3.500 respondenten van 12 tot 74 jaar.
Lees meer
|
|
|
|
PUB Magazine heeft het uitvoerig over gaming en esport, maar ook andere actuele onderwerpen komen aan bod.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
23 maart 2022 | 13:30 - 17:00
|
24 maart 2022 | 12:00 - 18:00
|
24 maart 2022 | 14:30 - 17:00
|
29 maart 2022 | 09:00 - 12:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|