MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw gids doorheen het medialandschap

Beste mediavrienden,

Zoals u ondertussen wel weet, hebben wij sinds kort een nieuwe database.

Op www.mediaspecs.be kunnen abonnees rechtsboven inloggen door te klikken op Database. Regies en uitgevers kunnen hun eigen media nakijken door te klikken op Publisher. Mochten er problemen zijn om in te loggen, raden wij u aan om te klikken op “wachtwoord vergeten”.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Vergeet u ook niet in te schrijven voor de Soniq Breakfast Show van nu donderdag. Dat kan nog steeds via deze link. Dit online event van VIA viert de kracht van audio en radio met onder meer de bekendmaking van de Soniq Awards en de première van de CIM Audio Time studie.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nina – Julie – Stéphanie – Joanna

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

21/02/2022

Pasar gaat magazines maken met De Deeluitgeverij

De redacties van vereniging Pasar, dat focust op fietsen, wandelen en kamperen met titels als Pasar Magazine en Campertijd, verhuizen naar De Deeluitgeverij. De reclameregie blijft in handen van Pasar.

Lees meer
 

Het magazine Wilfried verlengt zijn inzamelactie middenin financiële moeilijkheden

Het onafhankelijke magazine Wilfried besloot de campagne "Sauvez Wilfried" tot 28 februari te verlengen om zo de 350.000 euro te verzamelen die noodzakelijk zijn voor het voortbestaan op lange termijn.

Lees meer
 

Le Journal des Enfants: nieuwe website met nieuwe advertentiemogelijkheden

IPM Advertising maakt reclame op lejde.be voortaan mogelijk. Het blijft echter een website voor kinderen en dus moeten advertenties in overeenstemming zijn met de redactionele lijn en educatieve doelstellingen van Le Journal des Enfants.

Lees meer
 

Vernieuwde Carrefour Food Magazine scoort goed, realisatie door Propaganda en BeContent

Vorig jaar realiseerde content marketing agentschap Propaganda een grondige rebranding voor het Carrefour klantenmagazine Simply You. Uit een recent Custometer onderzoek blijkt dat de restyling en heroriëntering van het nieuwe magazine goed scoort.

Lees meer
 

Onbekende Vlamingen krijgen een hoofdrol bij Play

Annick Bongers, programmadirecteur van SBS: "De komende maanden nemen Vlamingen van alle rangen, standen, leeftijden of afkomst deel aan De Mol, Blind Gekocht, De Bachelor, Extreme Makeover, Bake Off, Klopjacht, Come Dance With Me en Fear Factor."

Lees meer
 

Jobs

Incredible Marketing Manager
Mediafield
Sales Avenger
Mediafield
Meer jobs
 
 

Bepublic Group treedt toe tot PR World Alliance

Het internationaal PR-netwerk PR World Alliance (PRWA) verwelkomt Bepublic Group als nieuw lid. Bepublic Group is daarmee het enige PR-bureau in België dat deel uitmaakt van het PRWA.

Lees meer
 

“Daar gaat hun goede naam” – Grava wordt Fightclub

Het digital performance marketing agency Grava wordt Fightclub. Op die manier bundelen ze hun krachten met het gelijknamige Nederlandse branding en performance agency.

Lees meer
 

Lancering van platform ter bestrijding van fake news in België en Luxemburg

EDMO Belux, een nieuw meertalig platform dat door de EU gefinancierd is voor de bestrijding van desinformatie, is gelanceerd. Het zal op zijn website dagelijks nieuwsberichten en academische studies publiceren.

Lees meer
 

Soniq Awards: bekendmaking genomineerden

Ontdek hier de genomineerden in de categorieën Best Use of Radio, Best Innovation in Audio, Best Branded Audio Content en Sonic Branding. De winnaars worden onthuld op 24 februari op het event Soniq Breakfast Show.

Lees meer
 

Wat weten Kim Beyns en Géraldine Deleuse over media en duurzaamheid?

PUB en Ngroup nodigen u uit voor een gratis webinar over media en corporate social responsability en sustainability. Kim Beyns en Géraldine Deleuse vertellen op 23/2 over de afgelegde weg, de twijfels, de zekerheden en de best practices.

Lees meer
 

Seen from Space over e-commerce in België: niet te stoppen

De indicatoren voor de elektronische handel zitten in de lift en geven blijk van veel dynamisme in België. Je kunt e-commerce gerust beschouwen als een vloedgolf en je zou nogal een dijk nodig hebben om die te stoppen.

Lees meer
 

Seen from Space over MDB Nielsen: retail bovenaan het klassement van offline mediabestedingen

Nielsen heeft zopas de eerste versie van zijn statistieken over de mediabestedingen in België vrijgegeven. Over het geheel genomen is de boodschap dat 2021 de schade van 2020 min of meer heeft gecompenseerd.

Lees meer
 

Agenda

Webinar PUB/Ngroup: How Becoming Sustainable Without Greenwashing
23 februari 2022 | 11:00 - 12:00
Soniq Breakfast Show
24 februari 2022 | 08:45 - 10:00
C² Training: 5 lessen uit 10 jaar ervaring met Korneel Warlop
24 februari 2022 | 12:00 - 14:00
UBA Trends Day Goes Virtual
17 maart 2022 | 09:00 - 12:30
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.