Uw gids doorheen het medialandschap
Beste mediavrienden,
Bent u op zoek naar reclametarieven, redactionele kalenders of contactgegevens van Belgische, Luxemburgse of Franse media? Contacteer ons dan voor een login op onze nieuwe database MediaSpecs Next Level.
De nieuwe database is toegankelijk via deze URL: https://search.mediaspecs.eu/nl/be.
Alle abonnees hebben reeds een mail gekregen om een login aan te maken en kunnen op elk moment de “paswoord vergeten” functie gebruiken.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier!
Bart – Wim – Avril – Nina – Julie – Stéphanie – Joanna
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
24/01/2022
|
|
|
|
|
|
Naast de klassieke basisfuncties bevat de nieuwe database van MediaSpecs ook heel wat extra mogelijkheden. Bekijk ons filmpje en laat je meenemen doorheen de nieuwe lay-out en de nieuwe manier van zoeken.
Lees meer
|
|
|
|
CommPass organiseerde het online event "The Year Ahead 2022". Frederik Delaplace, Bernard Marchant, Thierry Geerts, Gino Baeck, Hugues Rey, Els Thielemans, Sascha Van der Borght en Danny Devriendt gaven hun visie over de mediatrends van 2022.
Lees meer
|
|
|
|
Met deze brochure willen ACC en UBA, in samenwerking met PitchPoint, een actueel kader schetsen van de verschillende remuneratiemodellen en van de factoren die bepalen welk model het meest geschikt is voor elke relatie tussen bureau en adverteerder.
Lees meer
|
|
|
|
DPG Media is in Vlaanderen gestart met een nieuw aanbod om tijdschriften digitaal te lezen. Naar het voorbeeld van Netflix krijgt de lezer voor het maandelijkse bedrag van 9,99 euro onbeperkt toegang tot een selectie van magazines.
Lees meer
|
|
|
|
De samenstelling van het nieuwe managementteam van LN24 is bekendgemaakt. Dat was nodig na het vertrek van Joan Condijts die in december aankondigde zijn functie als CEO neer te leggen.
Lees meer
|
|
|
|
Clear Channel breidt zijn team uit met Michel Henaut, Isabelle Ramael, Katharina Menegaldo, Heiltje Temmerman, Catherine Etcheverry, Gert Delgouffe, Daoud Hamdan, Michel Forget en Frederique Devisch.
Lees meer
|
|
|
|
Op woensdag 26 januari lanceren De Tijd en L’Echo een eigen dagelijkse actuapodcast ‘De 7’ en ‘Le Brief’. Hiermee kunnen adverteerders hun multimediale campagne versterken met audio-advertenties.
Lees meer
|
|
|
|
Transfer en NBCUniversal International Networks breiden hun partnerschap uit met E! Entertainment Television, het wereldwijde merk gewijd aan popcultuur. Transfer is verantwoordelijk voor de reclameblokken op de zender in België.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ook het sportblad Eddy zal niet meer verschijnen. De eigenaar van deze magazines hoopt zich op deze manier te kunnen focussen op het voortbestaan van de Franstalige editie van Wilfried.
Lees meer
|
|
|
|
Primetime Regie heeft er met het vrouwenmagazine Ferm een nieuwe titel bij. De regie zal instaan voor de verkoop van reclameruimte in het maandelijkse magazine van het gelijknamige vrouwennetwerk.
Lees meer
|
|
|
|
DPG Media wordt de exclusieve partner van het BOIC voor de categorie Nederlandstalige print. De samenwerking start met de Winterspelen in Peking en loopt alvast tot na de Spelen van Parijs in 2024.
Lees meer
|
|
|
|
Benjamin Sekkai (S4M) neemt de fakkel over van Charlotte van Coevorden (Mediahuis) als voorzitter van de IAB MIXX Awards. In die rol staat hij met de hulp van het BAM-team in voor de invulling en de evolutie van de awards.
Lees meer
|
|
|
|
PUB en Ngroup nodigen u uit voor een gratis webinar over media en corporate social responsability en sustainability. Kim Beyns en Géraldine Deleuse vertellen op 23/2 over de afgelegde weg, de twijfels, de zekerheden en de best practices.
Lees meer
|
|
|
|
In een tijd waarin steeds meer wordt gesproken over het gebruik van connected tv's voor digitale reclame, is de opmars van het grote scherm voor video een goed teken.
Lees meer
|
|
|
|
Zoals gemeld in TV Key Facts keek RTL AdConnect niet naar de inname van het scherm, maar naar het effect van de schermgrootte zelf. Met een gradatie van het kleinste, de smartphone, tot het grootste, de televisie.
Lees meer
|
|
|
|
Merkwaarde is een van de meest waardevolle activa van uw bedrijf en het is bewezen dat het de omzet en groei stimuleert. Kantar maakte een gids om dit concept nog meer onder de aandacht te brengen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
24 januari 2022 | 16:00 - 17:00
|
8 februari 2022 | 12:30 - 13:30
|
25 januari 2022 | 18:00 - 19:30
|
27 januari 2022 | 12:30 - 14:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.538 actieve titels, waaronder:
- magazines: 970
- vakpers: 613
- dagbladen: 293
- huis-aan-huisbladen: 426
- out-of-home: 1.116
- digitaal: 1.659
- radio/TV: 715
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|