Uw gids doorheen het medialandschap
Beste mediavrienden,
Ook in 2022 wil MediaSpecs uw gids doorheen het complexe medialandschap zijn.
Dat doen we uiteraard met onze nieuwe database MediaSpecs Next Level, maar ook onze website en deze newsletter zijn een ideale bron van informatie en inspiratie.
De voorbije weken viel er weinig nieuws te rapen, vandaar deze beknopte newsletter met ook nog enkele belangrijke nieuwsfeiten van net voor Kerstmis.
Voor 2022 wensen wij u veel geluk, succes en een goede gezondheid.
Bart – Wim – Avril – Nina – Julie – Stéphanie
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
10/01/2022
|
|
|
|
|
|
Wim Van Loock blaast tien kaarsjes uit voor zijn carrière bij MediaSpecs, het platform voor mediaspecialisten. Wim heeft de vele evoluties van MediaSpecs meegemaakt en werkt al voor de langste periode bij het bedrijf, dat in 2008 werd opgericht.
Lees meer
|
|
|
|
Auxipress, Belgische marktleider in brand intelligence door media monitoring en het opvolgen van digitale doelgroepen, begint aan een nieuw hoofdstuk met de benoeming van Arnaud Steinkuhler als CEO.
Lees meer
|
|
|
|
Recent hebben e-commerce speler Bol.com, beleggingsbank Saxo Bank en non-profitorganisatie Damiaanactie voor het communicatiebureau Bepublic Group gekozen om in 2022 hun persrelaties ter harte te nemen.
Lees meer
|
|
|
|
Rossel, dat in ons land onder andere de krant Le Soir uitgeeft, voert exclusieve onderhandelingen over de overname van IDF1, een regionale tv-zender in de Franse regio Île-de-France.
Lees meer
|
|
|
|
StuBru De Tijdloze, de radiozender beschikbaar via DAB+, versterkt zijn programmatie met een dagelijks ochtendprogramma met Roos Van Acker. Ook komen er specials met Stijn Van de Voorde rond verjaardagen van tijdloze artiesten.
Lees meer
|
|
|
|
Naast de klassieke basisfuncties bevat de nieuwe database van MediaSpecs ook heel wat extra mogelijkheden. Bekijk ons filmpje en laat je meenemen doorheen de nieuwe lay-out en de nieuwe manier van zoeken.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
CommPass organiseert The Year Ahead op 20 januari van 12u30 tot 14u. De organisatie blikt online vooruit op trends, verwachtingen, uitdagingen en opportuniteiten met enkele tenoren uit de Belgische mediasector. Moderator is Danny Devriendt.
Lees meer
|
|
|
|
Proximus en DPG Media kondigen een strategisch partnership aan. De samenwerking is gebaseerd op de digitalisering van tv, met de introductie van nieuwe digitale advertentiemodellen.
Lees meer
|
|
|
|
Het kapitaal van LN24 werd verhoogd met 3 miljoen euro, waarvan 2,7 miljoen afkomstig is van IPM. De mediagroep wordt zo de belangrijkste aandeelhouder van de zender. Verandering is er ook in het management met Joan Condijts die LN24 verlaat.
Lees meer
|
|
|
|
Roularta neemt 100% van New Skool Media over en wordt zo eigenaar van 20 magazinemerken in Nederland. Samen met de andere magazines van Roularta in Nederland wordt de Belgische uitgever zo de op één na grootste magazine-uitgever van het land.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
20 januari 2022 | 12:30 - 14:00
|
27 januari 2022 | 12:30 - 14:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.538 actieve titels, waaronder:
- magazines: 970
- vakpers: 613
- dagbladen: 293
- huis-aan-huisbladen: 426
- out-of-home: 1.116
- digitaal: 1.659
- radio/TV: 715
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|