|
Roularta neemt 100% van New Skool Media over en wordt zo eigenaar van 20 magazinemerken in Nederland. Samen met de andere magazines van Roularta in Nederland wordt de Belgische uitgever zo de op één na grootste magazine-uitgever van het land.
Lees meer
|
|
|
|
Proximus en DPG Media kondigen een strategisch partnership aan. De samenwerking is gebaseerd op de digitalisering van tv, met de introductie van nieuwe digitale advertentiemodellen.
Lees meer
|
|
|
|
Het kapitaal van LN24 werd verhoogd met 3 miljoen euro, waarvan 2,7 miljoen afkomstig is van IPM. De mediagroep wordt zo de belangrijkste aandeelhouder van de zender. Verandering is er ook in het management met Joan Condijts die LN24 verlaat.
Lees meer
|
|
|
|
IPM Group kondigt de benoeming aan van Sophie Vanderwinkel tot General Manager van IPM Advertising en van Thierry Hottat tot Operational Director.
Lees meer
|
|
|
|
Het Nederlandse Ovide Agency opent op 1 januari 2022 de deuren van haar Belgisch kantoor. Dorien Cox sluit zich aan bij het jonge PR-bureau en wordt mede-eigenaar van de Belgische hub.
Lees meer
|
|
|
|
Eén, Canvas en VRT NU kunnen terugblikken op een sterk najaar en zetten hun strategie in 2022 verder met een aanbod waarin iedere Vlaming zijn gading vindt. Ontdek alle voorjaarsprogramma's in dit artikel.
Lees meer
|
|
|
|
SBS omschrijft 2021 als een jaar vol nieuwe zenders en topcijfers. Zo werd de Play-familie geboren, zag GoPlay het daglicht en zijn er de nieuwe zenders Play7, Play Sports Open en Play247. Dat resulteert in een gecombineerd marktaandeel van 20,1%.
Lees meer
|
|
|
|
VTM GO, het gratis online video-on-demand platform van DPG Media, blijft groeien met nu wekelijks 495.000 unieke kijkers. Dit aantal groeit zelfs tot 833.000 actieve accounts op maandbasis in november 2021.
Lees meer
|
|
|
|
Azerion kondigt een strategisch partnership aan met het in-game advertising en videogame monetisation-platform Bidstack. Azerion zal de komende twee jaar de commerciële partner zijn voor het verkopen van Bidstack's in-game advertentie-aanbod.
Lees meer
|
|
|
|
Clear Channel zet zijn digitale expansie voort om de impact en de flexibiliteit van zijn aanbod te vergroten voor steeds meer gerichte en dynamische communicatie.
Lees meer
|
|
|
|
JCDecaux is opnieuw erkend voor zijn inzet op het gebied van duurzaamheid door de wereldwijde non-profitorganisatie Carbon Disclosure Project (CDP).
Lees meer
|
|
|
|
Naast de klassieke basisfuncties bevat de nieuwe database van MediaSpecs ook heel wat extra mogelijkheden. Bekijk ons filmpje en laat je meenemen doorheen de nieuwe lay-out en de nieuwe manier van zoeken.
Lees meer
|
|
|