MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

In de database van MediaSpecs.be en MediaSpecs.fr vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle informatie over Belgische, Luxemburgse en Franse media.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nina – Julie – Mathilde – Stéphanie

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

08/11/2021

MediaSpecs Next Level: nog dit najaar een gloednieuwe en verbeterde database

MediaSpecs werkt voortdurend aan de verbetering van haar database, maar dit keer gaan we op vraag van de markt next level: een gloednieuwe database met nog meer functionaliteit en nog meer plannen op de agenda.

Lees meer
 

VRT lanceert twee nieuwe DAB+ zenders: “Met dit extra aanbod versterken we de digitalisering van het radiolandschap”

VRT Radio breidt zijn aanbod uit op DAB+ met twee submerken. Zowel Radio 2 Bene Bene als StuBru De Tijdloze zijn al bestaande radioprogramma's en digitale muziekstreams in de apps. Vanaf nu worden ze ook beschikbaar op DAB+.

Lees meer
 

Het BAM Marketing Congress vervolledigt zijn programma

De 40e editie van het BAM Marketing Congress zal dit jaar plaatsvinden op 2 en 3 december. Meer dan 50 sprekers zullen het woord nemen op drie verschillende podia. De onderwerpen draaien rond Meaningful Marketing, Inclusivity en Martech.

Lees meer
 

Influencer marketing en radio

Op 19 augustus werd het najaar van VTM, VTM 2, VTM 3 en VTM 4 gepresenteerd. PUB deed die dag een dubbelinterview met Michael Dujardin (Qmusic) en Maarten Kesteloot (Influo).

Lees meer
 

Jobs

Account Manager
Pop Media
Meer jobs
 
 
la presse au futur

(1/5) Is CIM an endless love triangle?

Ter gelegenheid van zijn 50 jaar organiseerde CIM een reeks debatten. In deze eerste van 5 videosessies spreken Luc Suykens (UBA), François Chaudoir (UMA), Christian Van Thillo (DPG Media), Jean-Paul Philippot (RTBF) en Helen Willems (CIM).

Lees meer
 

(2/5) “We weten waar we naartoe willen. We moeten gewoon vertrekken”, stelt Stef Peeters tijdens CIM-debat over metingen

“Wat beweegt er allemaal op het vlak van mediastudies en media currency?”, was de hoofdvraag tijdens het tweede CIM-debat op 26 oktober in de debatreeks naar aanleiding van 50 jaar CIM.

Lees meer
 

(3/5) Debatreeks CIM: Are sellers CIM’s best friend?

Wat betekent het CIM voor de verkopers van mediaruimte? In het panel zitten Thierry Hugot van Rossel, Wilfried Celis van VIA, Baudouin van de Berg van Clear Channel, Bart Demeulenaere van Ads & Data en Massimo Papa van RMB.

Lees meer
 

(4/5) “CIM moet zijn verbindende kracht bewaren tussen de agentschappen, de adverteerders en de media”

Ter gelegenheid van zijn 50 jaar organiseerde CIM een reeks debatten. Alle mediaspelers konden daar spreken over de evolutie van de structuur van de mediawereld. Wij maakten een verslag van het vierde debat “Are buyers CIM’s best friends?".

Lees meer
 

(5/5) “We moeten allemaal samenwerken zodat er neutrale en gecontroleerde currency’s komen, die volledig transparant zijn en die iedereen kan gebruiken”

Het vijfde en laatste debat gaat over de uitdagingen van digitale marketing en welke rol het CIM daarin speelt. Panelleden zijn Lucrèce de Villenfagne, Philippe Degueldre, Pieter Jadoul, Jonathan Lannoy, Anthony O’Donnell en Stephanie Radochitzki.

Lees meer
 

Agenda

EDAA Summit: Digital Advertising & Data Privacy
15 november 2021 | 12:30 - 19:00
CommPass Starters Kit: Digital Metrics
16 november 2021 | 09:00 - 12:30
Friends of Search
17 november 2021 | 09:30 - 18:00
Belgian Marketing Awards
17 november 2021 | 18:00 - 23:00
VRM Symposium
18 november 2021 | 09:45 - 13:00
LEG Webinar: Bart Van den Brande
18 november 2021 | 12:30 - 13:15
WE MEDIA Academy: Hoe maak ik mijn tekst SEO-proof?
19 november 2021 | 09:00 - 13:00
Belgian Communication Summit
23 november 2021 | 17:30 - 21:30
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.538 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 970
  • vakpers: 613
  • dagbladen: 293
  • huis-aan-huisbladen: 426
  • out-of-home: 1.116
  • digitaal: 1.659
  • radio/TV: 715
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.