Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
In de database van MediaSpecs.be en MediaSpecs.fr vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle informatie over Belgische, Luxemburgse en Franse media.
Veel leesplezier!
Bart – Wim – Avril – Nina – Julie – Mathilde – Stéphanie
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
08/11/2021
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs werkt voortdurend aan de verbetering van haar database, maar dit keer gaan we op vraag van de markt next level: een gloednieuwe database met nog meer functionaliteit en nog meer plannen op de agenda.
Lees meer
|
|
|
|
VRT Radio breidt zijn aanbod uit op DAB+ met twee submerken. Zowel Radio 2 Bene Bene als StuBru De Tijdloze zijn al bestaande radioprogramma's en digitale muziekstreams in de apps. Vanaf nu worden ze ook beschikbaar op DAB+.
Lees meer
|
|
|
|
De 40e editie van het BAM Marketing Congress zal dit jaar plaatsvinden op 2 en 3 december. Meer dan 50 sprekers zullen het woord nemen op drie verschillende podia. De onderwerpen draaien rond Meaningful Marketing, Inclusivity en Martech.
Lees meer
|
|
|
|
Op 19 augustus werd het najaar van VTM, VTM 2, VTM 3 en VTM 4 gepresenteerd. PUB deed die dag een dubbelinterview met Michael Dujardin (Qmusic) en Maarten Kesteloot (Influo).
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ter gelegenheid van zijn 50 jaar organiseerde CIM een reeks debatten. In deze eerste van 5 videosessies spreken Luc Suykens (UBA), François Chaudoir (UMA), Christian Van Thillo (DPG Media), Jean-Paul Philippot (RTBF) en Helen Willems (CIM).
Lees meer
|
|
|
|
“Wat beweegt er allemaal op het vlak van mediastudies en media currency?”, was de hoofdvraag tijdens het tweede CIM-debat op 26 oktober in de debatreeks naar aanleiding van 50 jaar CIM.
Lees meer
|
|
|
|
Wat betekent het CIM voor de verkopers van mediaruimte? In het panel zitten Thierry Hugot van Rossel, Wilfried Celis van VIA, Baudouin van de Berg van Clear Channel, Bart Demeulenaere van Ads & Data en Massimo Papa van RMB.
Lees meer
|
|
|
|
Ter gelegenheid van zijn 50 jaar organiseerde CIM een reeks debatten. Alle mediaspelers konden daar spreken over de evolutie van de structuur van de mediawereld. Wij maakten een verslag van het vierde debat “Are buyers CIM’s best friends?".
Lees meer
|
|
|
|
Het vijfde en laatste debat gaat over de uitdagingen van digitale marketing en welke rol het CIM daarin speelt. Panelleden zijn Lucrèce de Villenfagne, Philippe Degueldre, Pieter Jadoul, Jonathan Lannoy, Anthony O’Donnell en Stephanie Radochitzki.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
15 november 2021 | 12:30 - 19:00
|
16 november 2021 | 09:00 - 12:30
|
17 november 2021 | 09:30 - 18:00
|
17 november 2021 | 18:00 - 23:00
|
18 november 2021 | 09:45 - 13:00
|
18 november 2021 | 12:30 - 13:15
|
19 november 2021 | 09:00 - 13:00
|
23 november 2021 | 17:30 - 21:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.538 actieve titels, waaronder:
- magazines: 970
- vakpers: 613
- dagbladen: 293
- huis-aan-huisbladen: 426
- out-of-home: 1.116
- digitaal: 1.659
- radio/TV: 715
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|