|
Op de UBA Belgian Media Date op 21 oktober hoorden we minister Benjamin Dalle, Alessandro Papa, Nicolas Cohen en Aude Mayence, en mocht de sector voor het eerst VRT-topman Frederik Delaplace ontvangen.
Lees meer
|
|
|
|
PUB zet al enkele jaren in op duurzaamheid binnen de sector met een dedicated event. Dit jaar was het weer zover op 21 oktober. Thema van de Orbit-avond (of Orbit-week): Human First.
Lees meer
|
|
|
|
In de eerste van vier webinars, dit najaar georganiseerd door GroupM, legde Anders Kjærbøll van Acceleration uit hoe gecontroleerd experimenteren kan helpen om de ROI van digitale kanalen te verbeteren.
Lees meer
|
|
|
|
"À vos marques", de thematische week gewijd aan de rollen en uitdagingen van merken, hun managers en consumenten, in samenwerking met de BMMA, vond plaats van 18 tot 22 oktober op LN24. Bekijk alle uitzendingen hier in replay terug.
Lees meer
|
|
|
|
MediaNation organiseert, in samenwerking met Canvas, een live lezing en Q&A met de Amerikaanse ex-vicepresident en klimaatgoeroe Al Gore. In de Antwerpse Lotto Arena belicht Gore "de toekomst van onze planeet".
Lees meer
|
|
|
|
Het CIM viert in 2021 zijn vijftigste verjaardag. In deze reeks van 5 debatten krijgen media, adverteerders, mediabureaus, onderzoekers en de digitale generatie de kans om hun mening te geven over de verwachte evolutie van het CIM.
Lees meer
|
|
|
|
Drie jaar na de lancering van de Influencer Marketing Guidelines door het Communicatie Centrum en FeWeb is het tijd om de aanbevelingen te evalueren. FeWeb organiseert een online overleg op woensdag 27 oktober om 18u via Zoom.
Lees meer
|
|
|
|
Deze tool biedt de mogelijkheid om campagnes te plannen op basis van het gebruik van verschillende data. Dankzij de OOH Planner kunnen schermen worden gecombineerd met verschillende segmenten voor een optimale planning.
Lees meer
|
|
|
|
Op maandag 25 oktober breidt DPG Media haar digitale aanbod uit met het nieuwe radiostation Q-DOWNTOWN. De ambassadeurs zijn Zoey Hasselbank, Raiatwinz, Assia MK, dj Yones, dj NC en Jolien Roets.
Lees meer
|
|
|
|
Navigator is een communicatieplatform voor automerken in de vertrouwde omgeving van de Mediahuis-nieuwsmerken. Men vindt er tips & trips, aangevuld met verhalen over trends, innovatie en passie voor voertuigen.
Lees meer
|
|
|
|
VIA, de koepel van de audiovisuele regies, deelt mee dat vanaf maandag 15/11 kan gestart worden met de boekingen van radio en televisie voor volgend jaar.
Lees meer
|
|
|
|
Voortbouwend op de samenwerking met Proximus rond addressable tv advertising en die met bpost als dataprovider, bedachten RMB en bpost een nieuw type targeted campagne die addressable tv advertising combineert met paper mail.
Lees meer
|
|
|
|
Mediahuis sluit aan bij het Science Based Targets initiatief (SBTi). SBTi verenigt wereldwijd organisaties die hun ambities ten aanzien van het klimaat willen vertalen naar wetenschappelijk onderbouwde en meetbare doelstellingen.
Lees meer
|
|
|