MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

Roularta HealthCare staat centraal in ons 6de Summer Interview. Jan Bamelis en Geert Verrijken laten zien dat zij meer zijn dan enkel de uitgever van de Artsenkrant.

Augustus is DE maand. Beslis vandaag om de juiste tools te gebruiken voor het maken van de beste mediaplannen in het najaar.

Mediaplanners vinden op één centrale plaats de reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens van ALLE Belgische, Luxemburgse en Franse media. De MediaSpecs database levert hen enorme tijdwinst.

Contacteer ons voor een demo als u onze database nog niet kent. Augustus is DE maand.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nick – Julie – Mathilde

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

09/08/2021

MediaSpecs Summer Interview 6/9 – Roularta HealthCare, een veelzijdig bedrijf middenin de medische community

Jan Bamelis en Geert Verrijken geven u een inkijk in de commerciële en redactionele werking van Roularta HealthCare. Dit mediabedrijf is uitgever van 4 vakbladen en Bodytalk én is ook actief in events en opleidingen voor de medische wereld.

Lees meer
 

Steven De Vadder van Space naar Publicis

Na bijna tien jaar actief te zijn geweest bij Space verlaat Steven De Vadder het mediabureau. Hij werkt voortaan bij Publicis Groupe Belgium als Client Lead op de merken Opel en Disney+.

Lees meer
 

Jobs

Coördinator Communicatie
Stad Mechelen
Social Media Creative
Havas Social
Meer jobs
 
 

MediaSpecs Summer Interview 5/9 – Gondola: een kenniscentrum als nieuw businessmodel voor de vakpers. CEO Pierre-Alexandre Billiet vertelt

Uitgevers van BtoB-media slaan moderne wegen in. Zo ook Gondola. Wij bespraken met CEO Pierre-Alexandre Billiet hoe Gondola een volwaardig kenniscentrum is geworden met het magazine, een Academy, een Society, People en een investeringsfonds.

Lees meer
 

MediaSpecs Summer Interview 4/9 – Bpost: “Paper mail is zeer complementair met andere media en heeft alle mogelijkheden om te segmenteren”

Bpost is de belangrijkste speler van brievenbusreclame in ons land. Katrien Merckx en Tatjana Raman willen in-home advertising meer op de kaart zetten en vertellen over de troeven en geheimen van een geslaagde campagne.

Lees meer
 

MediaSpecs Summer Interview 3/9 – Maarten Janssen en Tijl Sacré over DPG Media en VTM, de “zender van hier”

Het gaat hard bij DPG Media: de merger Medialaan-Persgroep stapte mee in het Streamz-verhaal en onlangs nog in RTL. En nu heeft het de family of channels rond vlaggenschip VTM. Wij spraken met Tijl Sacré en Maarten Janssen over VTM. Hoe maken ze het?

Lees meer
 

MediaSpecs Summer Interview 2/9 – Maison Moderne, une ’tribu’ média dans l’air du temps

Maison Moderne: een onafhankelijk mediabedrijf dat niet ophoudt met evolueren in de Luxemburgse markt en vernieuwende oplossingen voorstelt. Een blik op de horizon met oprichter Mike Koedinger.

Lees meer
 

MediaSpecs Summer Interview 1/9 – Ads & Data – Het beste van twee werelden: Massabereik en hypertargeting met focus op vertrouwen en transparantie

Op 1 april was het zover: 3 mediabedrijven startten een nationale regie, samen met 2 telcobedrijven. De nieuwe superregie kreeg de naam Ads & Data. MediaSpecs sprak erover met Bart Decoster (CEO), Bart Demeulenaere (CCO) en Koen Van Rhijn (COO).

Lees meer
 

Proloog – MediaSpecs Summer Interviews: “Een goed mediabureau durft met haar klanten het debat aan te gaan” – Christine Brone

Voor de eerste keer in zijn bestaan won PHD onlangs de prijs van Agency of the Year op de AMMA. Christine Brone is dan ook de geknipte persoon om ons meer te vertellen over de diversiteit en kenmerken van het Belgische medialandschap.

Lees meer
 

Proloog – MediaSpecs Summer Interviews: “Reclame creëert trends, maar geen noodzaak” – Yves De Voeght

Voor de start gegeven wordt van de gebruikelijke Summer Interviews, besloot MediaSpecs om de temperatuur van de media- en advertentiemarkt te meten met media-expert Yves De Voeght, ex Media Manager van Coca-Cola.

Lees meer
 

Agenda

C²’s Summer Drink & Communication Quiz
6 oktober 2021 | 17:30 - 21:30
Gondola Day
23 september 2021 | 10:00 - 18:30
Effie Awards
30 september 2021 | 09:00 - 23:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.543 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 975
  • vakpers: 616
  • dagbladen: 294
  • huis-aan-huisbladen: 426
  • out-of-home: 1.116
  • digitaal: 1.658
  • radio/TV: 716
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.