MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

CommPass organiseert op 14 januari The Year Ahead

Beste mediavrienden,

Nu donderdag trapt CommPass het nieuwe jaar af met een debat waar een indrukwekkend lijstje van sprekers hun medewerking aan verlenen: Danny Devriendt, Gino Baeck, Christine Brone, Hugues Rey, Luc Suykens, Bernard Cools, Bart Demeulenaere, Denis Masquelier en Thierry Hugot.

Dit digitale evenement biedt bovendien een unieke gelegenheid om eindelijk nog eens te netwerken. Reden te meer voor MediaSpecs om het te ondersteunen! We hopen van harte jullie donderdag te mogen “ontmoeten”.

Inschrijven kan nog steeds via deze link.

In deze nieuwsbrief vindt u het medianieuws van de afgelopen week.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nick – Julie – Mathilde

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

11/01/2021

CommPass trapt op 14 januari het jaar af met The Year Ahead: The Challenges of 2021

Op donderdag 14 januari start CommPass het nieuwe jaar met “The Challenges of 2021”, een debat tussen tenoren uit de verschillende segmenten van de markt. Na een bijzonder disruptief 2020 kijken we opnieuw in de richting van een normalisering.

Lees meer
 

Ciné-Télé-Revue, Télépro, Soirmag, TV News en Maxx voortaan bij Rossel Advertising

Rossel Advertising breidt haar magazineportfolio uit en wordt de reclameregie voor Ciné-Télé-Revue, Télépro, Soirmag, TV News en Maxx. Het is voortaan verantwoordelijk voor de print- en digitale commercialisering van deze titels.

Lees meer
 

Unieke samenwerking tijdens Euro 2020 tussen RTBF, Clear Channel en RMB

Tijdens Euro 2020 slaan de RTBF, Clear Channel Belgium en RMB de handen in elkaar. Ze willen de mooiste beelden van Euro 2020 laten leven op zoveel mogelijk voor het publiek toegankelijke schermen, inclusief videoschermen in de straat.

Lees meer
 

Cycling.be wordt Cycling

Cycling.be, het magazine dat sinds 1 januari uitgegeven wordt door Grinta! Publicaties, heet voortaan Cycling. Korter en krachtiger in benaming, compacter in formaat en beter qua inhoud. De eerste editie van Cycling verschijnt op 27 januari.

Lees meer
 

Legendarisch Franstalig radiostation SiS maakt comeback

Op 21 januari maakt het legendarische Franstalige radiostation SiS een comeback binnen het Belgische audiovisuele landschap. Dit zal in eerste instantie online zijn, maar er worden ook DAB+ en FM-frequenties aangevraagd bij de CSA.

Lees meer
 

Sigurd van den Akker verlaat Mediafield en Media Expo

Managing Partner Sigurd van den Akker heeft besloten om Mediafield en Media Expo te verlaten. Hij was sinds 2019 aan de slag bij de OOH-regie en houdt mooie herinneringen over aan de samenwerking met Mathieu France.

Lees meer
 

Jobs

Account Director
Wunderman Thompson
Meer jobs
 
 

UMA Benchmark – Digital Media Investments

In het derde kwartaal van 2020 had 'digital' een marktaandeel van 31,4%, dat blijkt uit de UMA Benchmark. Het marktaandeel ligt hoger dan in het eerste trimester (29,6%) maar lager dan tijdens het tweede trimester (34,2%), de periode van lockdown.

Lees meer
 

UBA brengt online investeringen in kaart

UBA deed een onderzoek naar de online bestedingen in België. Hieruit blijkt dat in 2019 de deelnemende adverteerders 36% van hun budget aan online media spendeerden. In 2018 was dit nog 31%.

Lees meer
 

Soudal-CEO Dirk Coorevits verkozen tot Nederlandstalige Trends Manager van het Jaar – Fabien Pinckaers van Odoo Franstalig Manager van het Jaar

De 61-jarige Dirk Coorevits, CEO van Soudal, is verkozen tot Trends Manager 2020. Hij is de opvolger van Onno van de Stolpe. Fabien Pinckaers, de oprichter en CEO van het softwarebedrijf Odoo, is de Franstalige Manager van het Jaar.

Lees meer
 

Take a Break met Xavier Damman en PUB

Op 26 januari organiseert PUB een nieuwe Take a Break Session. Centrale gast is Xavier Damman, cofounder en voorzitter van Open Collective. Het thema: Hoe kan de industrie deel uitmaken van de oplossing voor de klimaatcrisis?

Lees meer
 

Agenda

The Institute for Meaningful Marketing: Info Session
14 januari 2021 | 12:00 - 13:00
The Year Ahead: The Challenges of 2021
14 januari 2021 | 16:30 - 19:00
Global Marketing Trends
15 januari 2021 | 09:00 - 10:00
Belga: Eerste Hulp Bij Perscommunicatie
19 januari 2021 | 11:00 - 12:30
BMMA Lunch with the winners of the Belgian Marketing Awards
19 januari 2021 | 12:00 - 14:00
CUBE Deep Dive: Youngsters & Research
19 januari 2021 | 12:00 - 13:15
BAM LEG Webinar: Charlotte De Raef
21 januari 2021 | 12:30 - 13:15
UBA Book It: Ne dites pas à mes filles que je suis devenu écolo, elles me croient publicitaire !
21 januari 2021 | 13:30 - 14:30
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.607 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.049
  • vakpers: 624
  • dagbladen: 291
  • huis-aan-huisbladen: 452
  • out-of-home: 1.167
  • digitaal: 1.670
  • radio/TV: 598
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.