|
De UBA Trends Day 2020 voltrok zich volkomen virtueel. Drie kanalen, vooraf opgenomen talks en live Q&As, gehost door Ianka Fleerackers. “We hebben de kans aangegrepen om de Trends Day een nieuwe vorm aan te meten”, aldus Philippe Wallez.
Lees meer
|
|
|
|
De aandeelhouders van NDC mediagroep, FB Oranjewoud en JM Fonds hebben samen met Mediahuis Groep een principeakkoord bereikt over de overname van NDC door Mediahuis. De transactie is nog onderhevig aan goedkeuring door de mededingingsautoriteit ACM.
Lees meer
|
|
|
|
Mindshare heeft Suzanne Stroobants aangesteld als nieuwe CEO. Ze zal de volledige verantwoordelijkheid nemen voor het agentschap zowel intern, extern als internationaal.
Lees meer
|
|
|
|
Freek Bracke gaat aan de slag bij Whyte Corporate Affairs als Associate Director Corporate Communication. Met deze aanwerving wil het communicatiebureau een antwoord bieden op de groeiende vraag naar strategisch advies en professionele ondersteuning.
Lees meer
|
|
|
|
De raad van bestuur van RTL Belgium, dochter van het Luxemburgse mediaconcern RTL Group, heeft beslist niet in te gaan op de steun die was aangeboden door de Franse Gemeenschap. RTL blijft dus met Luxemburgse licentie in België actief.
Lees meer
|
|
|
|
Knack lanceert 'Het Klimaatalarm', een nieuwe campagne waarmee het nieuwsmagazine het klimaatprobleem terug in het centrum van de belangstelling wil plaatsen. De nieuwe campagne bestaat uit een tweeluik: een podcast en een manifest.
Lees meer
|
|
|
|
Mediahuis Advertising en Targetspot slaan de handen in elkaar en bieden adverteerders nu ook de mogelijkheid om podcasts nationaal in te zetten voor reclamedoeleinden.
Lees meer
|
|
|
|
Precies een jaar geleden startte Digital Ad Trust Belgium, een samenwerking tussen UBA (adverteerders) en WE MEDIA (uitgevers), met een kwaliteitslabel voor display. Nu is er ook een kwaliteitslabel voor video in een samenwerking tussen DAT en VIA.
Lees meer
|
|
|
|
Best of Cinema geeft een overzicht van de meest kwalitatieve cinemareclame. Drie campagnes kregen een bekroning voor hun gebruik van het medium: VOO (BeTV), Coca-Cola (25th anniversary of "Friends") en LEGO (Hidden Side).
Lees meer
|
|
|