|
|
|
Na een eerste mandaat van 10 jaar heeft Media Expo deze zomer de nieuwe aanbesteding betreffende de exclusieve regie voor affichage van Brussels Expo gewonnen.
Lees meer
|
|
|
|
De brede eventsector vraagt de regeringen bijkomende steun om 2021 te halen en 29.020 directe banen te redden, exclusief uitzendkrachten, flexi-jobs en studenten die inherent zijn aan de sector.
Lees meer
|
|
|
|
Dentsu Aegis Network Belgium stelde met Sabrina Van Cutsem en Alessandro Papa twee ervaren leaders aan als nieuw managementduo. Beiden werkten al voor Dentsu Aegis in meerdere functies, met respectievelijk 9 en 20 jaar op de teller.
Lees meer
|
|
|
|
Shanice Engel en Karen Moreaux vullen als associate partners het managementteam aan van oona. Ze brengen diepgaande kennis mee van de mediaconsumptie van millennials en Gen Z.
Lees meer
|
|
|
|
Le Soir breidt zijn digitaal lezersaanbod uit met een nieuw Start-abonnement en een Gezinsoptie tot 4 familieleden. De krant optimaliseert ook zijn aanbod voor bedrijven en organisaties, dat gaat tot 100 individuele accounts.
Lees meer
|
|
|
|
De L'Avenir Sport-app verzamelt alle sportnieuws via live-verslagen, interviews, analyses, uitslagen en rangschikkingen van alle sportcompetities. De app is gratis. Ongelimiteerde toegang tot content is voorbehouden aan abonnees.
Lees meer
|
|
|
|
IP Luxembourg breidt zijn digitaal aanbod uit met IP SELECT, een nieuwe tool die adverteerders de mogelijkheid biedt om specifieke doelgroepen te targeten op basis van data.
Lees meer
|
|
|
|
Mediahuis Brand Studio, de creatieve advertising cel van Mediahuis Advertising, lanceert SoHo: een online magazine (en jaarlijkse bijlage in De Standaard) met inspirerende content van en voor de zelfstandige en thuisondernemer.
Lees meer
|
|
|
|
Het Leuvense Primetime Group vernieuwt hun regionale nieuwsmedium Leuven Actueel. 9 jaar nadat het gelanceerd werd, krijgt de website met wekelijks meer dan 30.000 impressies een make-over en een nieuwe app. Al het nieuws blijft gratis te lezen.
Lees meer
|
|
|
|
ZorgAnders, dat leidinggevenden in de zorgsector inspireert via printpublicaties, online nieuws en events, heet nu ZORG Magazine, naar het vakblad. "De oude naam communiceerde niet echt dat het om een zorgmediabedrijf gaat", aldus CEO Sam Baro.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Op 24 november organiseert C² met zijn Belgian Communication Summit een eerste grote live happening voor de communicatiewereld. In de Proximus Lounge in Evere laat het in een panel CEO's aan het woord over bedrijfsvisie bij onverwachte veranderingen.
Lees meer
|
|
|
|
BAM en CUBE zullen zowel op het vlak van het beheer van CUBE als op het vlak van gemeenschappelijke activiteiten samenwerken. De twee partners organiseren op dinsdag 6 oktober een (virtueel) lanceringsevenement.
Lees meer
|
|
|
|
Dit jaar staat Orbit by PUB, de conferentie over duurzame marketing en communicatie, helemaal in het teken van transparantie. Zehra Sayin, CEO van Special Olympics, is een van de sprekers tijdens het event.
Lees meer
|
|
|
|
Het UBA ExCo heeft besloten dat de UBA Xmas Lunch dit jaar niet zal doorgaan. Ook de award voor Advertiser Personality of the Year zal in 2020 niet worden uitgereikt.
Lees meer
|
|
|
|
De Australische professor Karen Nelson-Field toonde in haar studie 'Not all reach is equal' aan dat televisiereclame beter geschikt is dan online video om de verkoop van merken te ondersteunen. Die studie heeft nu een verlengstuk gekregen.
Lees meer
|
|
|
|
Radiocentre - het promotiecentrum van de commerciële radio in het Verenigd Koninkrijk - publiceerde een Building Shelf Awareness onderzoek voor courante verbruiksproducten (FMCG).
Lees meer
|
|
|
|
TV5Monde lanceert TV5Mondeplus, een internationaal Franstalig video-on-demand-platform dat overal ter wereld gratis beschikbaar zal zijn via internet en mobiele media. Het platform biedt een scala aan inhoud en wordt ondertiteld in 5 talen.
Lees meer
|
|
|
|
Afgelopen zomer gingen we langs bij 9 mediabedrijven die hun dynamiek en veerkracht tonen in deze moeilijke tijden. Meer weten? Klik op de titel en lees al onze Summer Interviews.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
15 september 2020 | 09:30 - 17:00
|
17 september 2020 | 09:00 - 16:30
|
17 september 2020 | 17:30 - 20:30
|
19 november 2020 | 14:00 - 16:30
|
17 november 2020 | 09:00 - 12:00
|
22 september 2020 | 09:30 - 17:00
|
22 september 2020 | 10:00 - 11:00
|
22 september 2020 | 12:00 - 14:00
|
24 september 2020 | 12:30 - 13:15
|
24 september 2020 | 12:30 - 17:30
|
25 september 2020 | 12:45 - 18:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.664 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.059
- vakpers: 628
- dagbladen: 294
- huis-aan-huisbladen: 510
- out-of-home: 1.177
- digitaal: 1.651
- radio/TV: 600
|
|
|
|
|
|
|