|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
03/02/2020
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Van zaterdag 29 februari tot en met zondag 8 maart is het weer tijd voor Batibouw, de jaarlijkse beurs voor bouw, renovatie en interieur in Brussels Expo. Ontdek alle advertentiemogelijkheden en redactionele specials in de MediaSpecs Database.
Lees meer
|
|
|
|
De nieuwe structuur zal zich hoofdzakelijk toeleggen op drie pijlers: onderzoek en studies naar merken en consumenten, strategische ondersteuning en opleidingen.
Lees meer
|
|
|
|
Humo schakelt een digitale versnelling hoger en lanceert een nieuwe website, app en digitale tablet-editie. De nieuwigheden worden ondersteund met een mediacampagne onder het motto "het eiland in een zee van ellende".
Lees meer
|
|
|
|
Azerion heeft Hannane Harrabi aangesteld als General Manager van de advertising activiteiten. Het technologiebedrijf verwelkomt ook Christophe Van Santen, Amaury Erhardt en Charlotte Tuts.
Lees meer
|
|
|
|
VRT luidt het jaar in met opvallende reeksen, nieuwe programma’s, nationale en internationale topfictie en de vertrouwde gekende gezichten. Zowel op Eén als op Canvas staat er een gevarieerd programma op het menu met voor ieder wat wils.
Lees meer
|
|
|
|
DPG Media Advertising presenteert “De Wet van Eustachius”: een 8-delige podcast over hoe merken audio beter kunnen gebruiken en de weg naar het hart van de consument vinden. Want één ding staat vast: een eigen sound is voor merken vandaag onmisbaar.
Lees meer
|
|
|
|
Het content marketing agency Gicom heeft de overname afgerond van het agentschap Gabari. Binnen de Gicom Group, geleid door Ronald Boeckx, wordt Gabari de gespecialiseerde business unit voor real estate.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Op 14 mei wordt er tijdens de AMMA ceremonie bekendgemaakt wie er dit jaar met een felbegeerde award aan de haal gaat. De deadline voor het insturen van cases is vastgelegd op 2 maart om middernacht.
Lees meer
|
|
|
|
Sprekers zijn Paul Vacca (schrijver die vertelt over welke spanning de aandacht trekt), Fred Colantonio (consultant die het heeft over de verloren consument) en Fanny Ruwet (stand-up comedian en radiocolumniste bij RTBF en France Inter).
Lees meer
|
|
|
|
Aan het begin van een nieuw jaar staat ACC even stil bij wat er allemaal op de creatieve bureaus afkomt. In die optiek schreef Marc Fauconnier, de nieuwe voorzitter van ACC, zijn visie op de toekomst van de creatieve sector uit.
Lees meer
|
|
|
|
2019 werd afgesloten met een negatieve balans voor de bruto televisiebestedingen. De zwakte van de markt wordt vooral veroorzaakt door het gedeeltelijk afhaken van de economische sectoren die gewoonlijk het sterkst aanwezig zijn op tv.
Lees meer
|
|
|
|
Begin 2017 waren de computer en de smartphone even belangrijk om toegang te krijgen tot het internet. Eind 2019 is deze situatie sterk veranderd en is het echt ‘mobile first’.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Het mediadecreet voorziet dat de Sectorraad Media een advies formuleert aan de Vlaamse regering over de beheersovereenkomst van de VRT. Ter voorbereiding hiervan werd een publiekbevraging en een stakeholderbevraging uitgeschreven.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] Wie wil scoren in de luxemarkt, moet op de hoogte zijn van de nieuwste trends die de markt te bieden heeft. Adverteerders moeten aandacht schenken aan de effecten van een brandingcampagne. Welke kansen biedt dat aan 'luxe-media'?
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
5 februari 2020 | 09:30 - 19:00
|
6 februari 2020 | 09:00 - 17:00
|
6 februari 2020 | 09:00 - 18:00
|
6 februari 2020 | 19:00 - 22:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.713 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.094
- vakpers: 643
- dagbladen: 308
- huis-aan-huisbladen: 515
- out-of-home: 1.150
- digitaal: 1.711
- radio/TV: 564
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|