MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

In deze nieuwsbrief vindt u het medianieuws van afgelopen week.

Voor dagelijks nieuws kan u terecht op www.mediaspecs.be of volg ons op de sociale media LinkedIn, Twitter en Facebook.

Bent u op zoek naar informatie over Belgische en Luxemburgse media? Klik hier voor meer info over onze database.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nick – Julie – Justine

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

03/02/2020
 
 

Ontdek alle advertentiemogelijkheden en redactionele specials over Batibouw bij MediaSpecs

Van zaterdag 29 februari tot en met zondag 8 maart is het weer tijd voor Batibouw, de jaarlijkse beurs voor bouw, renovatie en interieur in Brussels Expo. Ontdek alle advertentiemogelijkheden en redactionele specials in de MediaSpecs Database.

Lees meer
 

Space lanceert Polaris met Bruno Liesse

De nieuwe structuur zal zich hoofdzakelijk toeleggen op drie pijlers: onderzoek en studies naar merken en consumenten, strategische ondersteuning en opleidingen.

Lees meer
 

Humo lanceert nieuw digitaal platform met website, app en tablet-editie

Humo schakelt een digitale versnelling hoger en lanceert een nieuwe website, app en digitale tablet-editie. De nieuwigheden worden ondersteund met een mediacampagne onder het motto "het eiland in een zee van ellende".

Lees meer
 

Vier nieuwe gezichten bij Azerion

Azerion heeft Hannane Harrabi aangesteld als General Manager van de advertising activiteiten. Het technologiebedrijf verwelkomt ook Christophe Van Santen, Amaury Erhardt en Charlotte Tuts.

Lees meer
 

Voorjaar 2020: VRT kiest voor een gevarieerd aanbod met nieuwe programma’s en vertrouwde gezichten op Eén en Canvas

VRT luidt het jaar in met opvallende reeksen, nieuwe programma’s, nationale en internationale topfictie en de vertrouwde gekende gezichten. Zowel op Eén als op Canvas staat er een gevarieerd programma op het menu met voor ieder wat wils.

Lees meer
 

DPG Media Advertising lanceert podcast over de kracht van audio

DPG Media Advertising presenteert “De Wet van Eustachius”: een 8-delige podcast over hoe merken audio beter kunnen gebruiken en de weg naar het hart van de consument vinden. Want één ding staat vast: een eigen sound is voor merken vandaag onmisbaar.

Lees meer
 

Gicom neemt Gabari over en wordt Gicom Group

Het content marketing agency Gicom heeft de overname afgerond van het agentschap Gabari. Binnen de Gicom Group, geleid door Ronald Boeckx, wordt Gabari de gespecialiseerde business unit voor real estate.

Lees meer
 

AMMA: indienen dossiers kan nog tot 2 maart

Op 14 mei wordt er tijdens de AMMA ceremonie bekendgemaakt wie er dit jaar met een felbegeerde award aan de haal gaat. De deadline voor het insturen van cases is vastgelegd op 2 maart om middernacht.

Lees meer
 

Hungry Minds organiseert AD for A.D.D. op 13 februari

Sprekers zijn Paul Vacca (schrijver die vertelt over welke spanning de aandacht trekt), Fred Colantonio (consultant die het heeft over de verloren consument) en Fanny Ruwet (stand-up comedian en radiocolumniste bij RTBF en France Inter).

Lees meer
 

Visienota “We are Transformers” van ACC-voorzitter Marc Fauconnier

Aan het begin van een nieuw jaar staat ACC even stil bij wat er allemaal op de creatieve bureaus afkomt. In die optiek schreef Marc Fauconnier, de nieuwe voorzitter van ACC, zijn visie op de toekomst van de creatieve sector uit.

Lees meer
 

Seen from Space: Televisiebestedingen – 2019, een somber jaar

2019 werd afgesloten met een negatieve balans voor de bruto televisiebestedingen. De zwakte van de markt wordt vooral veroorzaakt door het gedeeltelijk afhaken van de economische sectoren die gewoonlijk het sterkst aanwezig zijn op tv.

Lees meer
 

Seen from Space: 2019, mobile first… and still growing

Begin 2017 waren de computer en de smartphone even belangrijk om toegang te krijgen tot het internet. Eind 2019 is deze situatie sterk veranderd en is het echt ‘mobile first’.

Lees meer
 

Wat zeggen de stakeholders over de VRT?

[Provided by PUB] Het mediadecreet voorziet dat de Sectorraad Media een advies formuleert aan de Vlaamse regering over de beheersovereenkomst van de VRT. Ter voorbereiding hiervan werd een publiekbevraging en een stakeholderbevraging uitgeschreven.

Lees meer
 

Media met een gouden randje

[Provided by PUB] Wie wil scoren in de luxemarkt, moet op de hoogte zijn van de nieuwste trends die de markt te bieden heeft. Adverteerders moeten aandacht schenken aan de effecten van een brandingcampagne. Welke kansen biedt dat aan 'luxe-media'?

Lees meer
 

Jobs

Account Manager Displays
Hecht nv
Meer jobs
 
 

Agenda

Friends of Search Belgium
5 februari 2020 | 09:30 - 19:00
PR-x Masterclass: PR Insights & Media Dynamics
6 februari 2020 | 09:00 - 17:00
RetailDetail Omnichannel & E-commerce Congress
6 februari 2020 | 09:00 - 18:00
ACC: Creative Strategy Night
6 februari 2020 | 19:00 - 22:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.713 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.094
  • vakpers: 643
  • dagbladen: 308
  • huis-aan-huisbladen: 515
  • out-of-home: 1.150
  • digitaal: 1.711
  • radio/TV: 564
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.