|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
18/11/2019
|
|
|
|
|
|
Ook Colruyt, Jungheinrich, Capgemini, AVA Papierwaren, D'Ieteren, Current Media, Backstage Communication en Hotel Hungaria zijn overtuigd van onze database. Waar wacht u nog op?
Lees meer
|
|
|
|
Mediahuis gaat een strategische samenwerking aan met Mather Economics, een Amerikaans consultancybedrijf dat ook actief is in de mediasector. Daarbij krijgt de Belgische mediagroep 35 procent van Mather in handen.
Lees meer
|
|
|
|
Anne-Sophie Bailly wordt de nieuwe hoofdredacteur van het weekblad Le Vif/L’Express en de website Levif.be. Ze is momenteel adjunct-hoofdredacteur van L’Echo.
Lees meer
|
|
|
|
Thomas Baeken van spoornetbeheerder Infrabel is bekroond tot de beste woordvoerder van het jaar. Rafike Yilmaz, de Nederlandstalige woordvoerder van het Kabinet van koning Filip, wint de eerste editie van “Woordvoerder achter de schermen”.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Het VJF werd nog maar een jaar geleden opgericht om innovatieve journalistieke projecten te ondersteunen. De Vlaamse regering schrapt nu echter de middelen, al hekelt Vlaams Minister van Media Benjamin Dalle de berichtgeving omtrent deze kwestie.
Lees meer
|
|
|
|
Op 5 en 6 december vindt in Brussels Expo het jaarlijkse Marketing Congress plaats. BAM maakte ondertussen het volledige programma bekend, dit jaar onder het thema "Welcome to the Era of Humanity".
Lees meer
|
|
|
|
Op woensdag 18 maart organiseren Serviceplan en GfK de Best Brands Awards in Docks Dome. Dit jaar zullen 350 merken uit 20 verschillende sectoren beoordeeld worden, met in elke verticale sector een ultieme winnaar uit een top 10.
Lees meer
|
|
|
|
Met PR-x willen deze drie PR-dames communicatieprofessionals begeleiden, verbinden en inspireren. Op 12 december organiseren ze in Gent hun eerste Masterclass die inzicht brengt in de basisprincipes van PR voor een sterke reputatie en community.
Lees meer
|
|
|
|
|
Het engagement van mediagebruikers heeft direct effect op de inkomsten van uitgevers. Magazine Media beschrijft vier strategieën om lezers hoger op de digitale engagement-ladder te krijgen.
Lees meer
|
|
|
|
TBS Group heeft een nieuw onderzoek verricht: de verdeling van het aantal mannen en vrouwen in Lefac.com, het B2B-informatieportaal voor de communicatiewereld in België en Europa.
Lees meer
|
|
|
|
Wanneer fysieke winkels de zintuigen van consumenten op de juiste manier prikkelen, stijgt hun omzet en blijven shoppers langer in de winkel. Dat blijkt uit een Nederlands onderzoek in opdracht van Mood Media.
Lees meer
|
|
|
|
[Provided by PUB] De Web Summit is het grootste technologie-evenement ter wereld met 1.200 sprekers en meer dan 70.000 deelnemers uit 160 landen. Steven Verbruggen, Managing Director van AdSomeNoise, schreef enkele bedenkingen neer.
Lees meer
|
|
|
|
Jan Dejonghe is Creative Director bij BBDO Brussels. PUB Magazine vroeg hem naar enkele van zijn favoriete campagnes, met onder meer de campagne van Leo Burnett Chicago voor Disney uit 2000.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
19 november 2019 | 12:00 - 14:00
|
20 november 2019 | 09:00 - 17:00
|
21 november 2019 | 09:00 - 12:30
|
21 november 2019 | 09:00 - 18:30
|
21 november 2019 | 16:00 - 23:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.770 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.117
- vakpers: 648
- dagbladen: 309
- huis-aan-huisbladen: 560
- out-of-home: 1.125
- digitaal: 1.737
- radio/TV: 546
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|