|
In het kader van het najaar van RMB presenteerden Yves Gerard en Jean-Paul Philippot de “Remarquable Square”, waarin vier essentiële luiken centraal staan: diversiteit, kwaliteit, rijkdom aan inhoud en complementariteit.
Lees meer
|
|
|
|
De website van La Libre Belgique zit in een nieuw jasje. Daarnaast werd het team uitgebreid om de lezers de nieuwe economische rubriek La Libre Eco, onder leiding van François Mathieu, aan te bieden.
Lees meer
|
|
|
|
In een 78 bladzijden tellend dossier licht de CSA zijn keuzes gedetailleerd toe en bevestigt het de toekenning van de frequenties aan Radio Contact, Nostalgie, NRJ, Fun Radio en LN24, ten nadele van DH Radio.
Lees meer
|
|
|
|
De start van het najaar was voor verschillende radiostations de gelegenheid om de balans op te maken van hun lanceringen op DAB+. MaRadio.be geeft een overzicht van de reeds beschikbare zenders en van diegenen die in de komende maanden zullen volgen.
Lees meer
|
|
|
|
De programma’s van de Franstalige zenders AB3 en ABxplore zijn vanaf eind oktober beschikbaar op Auvio, het videoplatform van de RTBF dat 2.545.000 abonnees telt.
Lees meer
|
|
|
|
In het septembernummer capteert PUB Magazine het geluid van de toekomst. De redactie trok naar productiehuizen, legde zijn oor te luister bij radiomakers en trachtte te achterhalen hoe radio de komende jaren zal evolueren.
Lees meer
|
|
|
|
|
Public Broadcasters International vindt volgend jaar plaats in Brussel van 14 tot 16 oktober 2020 en zal worden gedragen door de VRT en de RTBF. Sprekers van mediabedrijven van over de hele wereld komen er praten over publiek, content en technologie.
Lees meer
|
|
|
|
BAM maakte bekend welke tien marketeers in aanmerking komen om Marketer of the Year te worden. Wie Mieke Debeerst en Aude Mayence opvolgen wordt op 5 december onthuld tijdens het BAM Marketing Congress, waar bezoekers via live voting kunnen stemmen.
Lees meer
|
|
|
|
In de aanloop naar de 30ste editie van de Effie Awards op 25 september, maakte Effie Belgium zijn finalisten bekend. De jury selecteerde in totaal 18 cases die kans maken op een felbegeerde Bronze, Silver of Gold Effie.
Lees meer
|
|
|
|
Voor het zesde jaar op rij organiseert WE MEDIA digitale trainingen voor mediaspecialisten, in samenwerking met IHECS academy en de Ecole de Journalisme van Louvain-la-Neuve.
Lees meer
|
|
|
|
Op woensdag 30 september organiseert PUB een Breakfast Session rond het thema Marketing Personalisation. Jonathan Wuurman, Marketing Automation Evangelist bij Actito, is uw gids tijdens deze ochtendsessie.
Lees meer
|
|
|
|
Ogilvy Social.Lab versterkt zich met Barbara Hennin als Senior Account Executive en Caroline Charles als Account Director.
Lees meer
|
|
|
|
The Brand Safety Team of GroupM have released their Brand Safety Guide, providing best practices to protect organizations from potential financial, legal and reputational risk in the digital inventory supply chain.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
17 september 2019 | 18:00 - 21:00
|
17 september 2019 | 18:00 - 20:00
|
18 september 2019 | 12:00 - 14:00
|
18 september 2019 | 17:30 - 19:00
|
19 september 2019 | 08:30 - 18:30
|
19 september 2019 | 12:30 - 18:00
|
19 september 2019 | 17:00 - 20:30
|
19 september 2019 | 18:00 - 21:30
|
20 september 2019 | 12:45 - 18:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.816 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.135
- vakpers: 648
- dagbladen: 310
- huis-aan-huisbladen: 586
- out-of-home: 1.143
- digitaal: 1.752
- radio/TV: 530
|
|
|
|
|
|
|