MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

MediaSpecs is de database voor alle mediaspecialisten en bevat bijna 6.000 titels, gaande van print en digitaal tot radio/tv en out-of-home. U vindt er advertentietarieven en contactgegevens om vlot uw mediaplan samen te stellen en met de uitgebreide zoekfunctie kan u eenvoudig inspiratie opdoen. Interesse? Wij geven u graag meer uitleg.

Onze website MediaSpecs.be serveert u een dagelijkse portie vers medianieuws, naast Insights uit de mediawereld en Jobs. Evenementen, trainingen en happenings? Places to be zijn makkelijk bij te houden met onze Agenda.

En met deze MediaSpecs Newsletter, ten slotte, vindt u elke maandag het medianieuws van de afgelopen week in uw mailbox. Leest uw collega graag mee? Schrijf hier in.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nick – Quentin – Océane

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

24/06/2019

Lijncom versterkt haar aanwezigheid rond de Brusselse Ring met de nieuwe trambus

Vanaf oktober kan je als adverteerder je aanwezigheid versterken in Vlaams-Brabant met een campagne op de nieuwe trambus. Dit voertuig van De Lijn is een primeur in België en zal een vast traject rond de Brusselse Ring volgen.

Lees meer
 

Mediahuis lanceert MH Data Studio: focus op audiences, targeting en personalized advertising

Mediahuis lanceert een dedicated datateam onder de naam MH Data Studio. Zij zullen dieper in de data van Mediahuis duiken met als voornaamste doel insights en audiences volledig op maat van adverteerders aan te reiken.

Lees meer
 

Minimi.be: een nieuw digitaal magazine voor jonge ouders (in spe)

Gezondheid.be en Wayne Parker Kent lanceren Minimi.be, een nieuw digitaal magazine voor (toekomstige) ouders met informatie over hun kinderwens, hun zwangerschap en hun baby.

Lees meer
 

Voetbalkrant/Walfoot lanceert vernieuwde website

De websites Voetbalkrant.com en Walfoot.be, gespecialiseerd in sportverslaggeving en in regie bij Proximus Skynet Advertising, zijn klaar voor het komende seizoen met een vernieuwde en opgefriste website.

Lees meer
 

Paul Lembrechts: “VRT heeft voorbije jaren efficiënt gewerkt, meer besparen is niet mogelijk”

De VRT heeft 2018 afgesloten met een tekort van 3,2 miljoen euro. Dat is 0,2 miljoen euro beter dan oorspronkelijk gebudgetteerd was. Volgens de beheersovereenkomst met de Vlaamse regering mag het bedrijf elk even jaar negatief gaan.

Lees meer
 

Cannes Lions 2019: En de Belgische winnaars zijn…

Het internationale reclamefestival Cannes Lions vond plaats van 17 tot 21 juni. Hoeveel prijzen wonnen onze landgenoten dit jaar?

Lees meer
 

Dilan Sakar en Noëmie Haverhals veroveren goud in Young Marketers Competition

Dilan Sakar en Noëmie Haverhals hebben goud veroverd in de Young Marketers Competition op het reclamefestival Cannes Lions. Uit 18 teams werden zij als winnaar verkozen met hun project voor Calvin Klein.

Lees meer
 

Jobs

Meer jobs
 
 

Isabelle Rossier en Ivana Vilusic: een nieuw duo bij Initiative

Isabelle Rossier en Ivana Vilusic komen Initiative versterken, Rossier als Client Advisor met 23 jaar ervaring in mediaplanning en Vilusic met 19 jaar ervaring in digital. Allebei begonnen ze hun carrière bij IPG Mediabrands.

Lees meer
 

Thomas Broeckaert vervoegt Reprise als Client Service Director

Na een passage bij Nielsen stapt Thomas Broeckaert over naar Reprise, het digitale bureau van IPG Mediabrands, waar hij als Client Service Director aan de slag gaat. Hij zal er zich ontfermen over onder andere de commerciële relatie met klanten.

Lees meer
 

Nigel Ooms wordt Creative Director bij Oona

Nigel Ooms verlaat TBWA en keert terug naar communicatiebureau Oona waar hij als nieuwe Creative Director de bestaande content cel verder zal uitbouwen in de Benelux.

Lees meer
 

White Paper Auxipress & PUB: e-sports

Auxipress publiceert een aantal keer per jaar een white paper over een snel veranderende mediatrend. Een eerste onderwerp dat belicht wordt is e-sports: een markt die wereldwijd in de lift zit, maar nog relatief onbekend is bij het grote publiek.

Lees meer
 

Podcasts, een groeiend succes

[Provided by PUB] Hoewel podcasts al bijna 15 jaar bestaan, kwamen ze pas enkele maanden geleden echt van de grond. Voorbeelden uit de Verenigde Staten en Frankrijk voorspellen alvast een groeiend succes voor wat bij ons nog een nichesegment is.

Lees meer
 

OMConference: Marketing als een religie

[Provided by PUB] Op dinsdag 1 oktober organiseert OMCollective, samen met 13 andere partners, de 2e editie van OMConference in het Flanders Meeting & Convention Center in Antwerpen. Het thema dit jaar is "Marketing as a religion".

Lees meer
 

Agenda

BrandZ Breakfast
25 juni 2019 | 09:00 - 11:30
FeWeb SummerEvent
25 juni 2019 | 16:00 - 18:30
Club 33: Have you met Erika Vanobbergen?
26 juni 2019 | 17:30 - 19:00
The Hunt
27 juni 2019 | 12:00 - 15:00
Saint-Canneke
27 juni 2019 | 16:00 - 22:00
Social Media Summit
28 juni 2019 | 12:45 - 18:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.830 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.154
  • vakpers: 667
  • dagbladen: 309
  • huis-aan-huisbladen: 587
  • out-of-home: 1.144
  • digitaal: 1.735
  • radio/TV: 525
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.