MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Welkom Lidl !

Beste mediavrienden,

MediaSpecs verwelkomt heel graag Lidl als nieuwe gebruiker van haar database.
Een mooie toevoeging aan de lijst van adverteerders die reeds abonnee waren zoals Colruyt, Deutsche Bank, Recupel, ING, AS Adventure, Coca-Cola, MIVB/STIB en Ice-Watch.

Wilt u als adverteerder of bureau ook genieten van de rijkdom en gebruiksvriendelijkheid van onze mediadatabase?
Contacteer ons dan voor een vrijblijvende demo en raak overtuigd van de vele voordelen die deze tool u kan bieden.

Verder in deze nieuwsbrief vindt u naar goede gewoonte het medianieuws van de afgelopen week.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nick – Quentin – Océane

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

23/04/2019

Binnenkort bij Het Laatste Nieuws: het nieuwe regiomagazine ‘In de buurt’

Op dinsdag 30 april lanceert Het Laatste Nieuws het nieuwe regiomagazine ‘In de buurt’. Het magazine biedt vooral lifestylenieuws uit de omgeving aan en per nummer verschijnen er vier verschillende regionale edities.

Lees meer
 

PMG lanceert GardenPro, een nieuw magazine voor tuinaannemers en -architecten

Professional Media Group (PMG) lanceert GardenPro, een nieuw magazine voor tuinaannemers en tuinarchitecten. Het vakblad verschijnt vier keer per jaar en wordt uitgebracht in zowel het Nederlands als het Frans.

Lees meer
 

Mag Advertising kondigt zijn Zomer Bonus aan

Mag Advertising kondigt zijn Zomer Bonus aan waar adverteerders zowel print als online kunnen genieten van tal van voordelen en kortingen. Ontdek ze nu in de MediaSpecs Database.

Lees meer
 

Philippe Remarque wordt journalistiek directeur van De Persgroep in Nederland en België – organisatie van Belgische redacties ongewijzigd

De Nederlander Philippe Remarque, momenteel hoofdredacteur van De Volkskrant, wordt vanaf 1 september journalistiek directeur van De Persgroep voor België en Nederland. Hij zal er onder andere de journalistieke digitalisering in goede banen leiden.

Lees meer
 

Sterke groei voor MediaSpecs

Meer en meer bezoekers vinden de weg naar de website www.mediaspecs.be. Zo werd inmiddels de kaap van 10.000 unieke bezoekers per maand overschreden. Dat is bijna dubbel zoveel ten opzichte van een jaar geleden.

Lees meer
 

Jobs

Meer jobs
 
 

Marketingreus Publicis doet miljardenovername

De Franse marketingreus Publicis koopt sectorgenoot Epsilon voor meer dan 4 miljard dollar. Met het inlijven van Epsilon, dat nu nog eigendom is van Alliance Data Systems, wil Publicis zijn positie versterken in online reclame.

Lees meer
 

Een blik op Frankrijk: daar heet de Union des Annonceurs voortaan de Union des Marques

"Het beroep van onze leden laat zich niet meer samenvatten tot ‘adverteerder’, waardoor een evolutie van de naam van de associatie nodig was”, aldus voorzitter Franck Gervais.

Lees meer
 

Alexandria Ocasio-Cortez stunt met geïllustreerde Green New Deal

[Provided by PUB] Het Amerikaanse congreslid Alexandria Ocasio-Cortez licht in een video van The Intercept, een webzine van First Look Media, toe wat ze verstaat onder haar Green New Deal. 

Lees meer
 

Extended Reality voor reclame: Thierry Jourquin en Jean-Bastien Voisin geven voorzet

[Provided by PUB] Extended Reality biedt adverteerders een nieuwe wereld om campagnes in uit te werken. Jean-Bastien Voisin en Thierry Jourquin lichten dit nieuwe ecosysteem van XR-reclame toe tijdens een Breakfast Session op 29 april.

Lees meer
 

Nood aan inspiratie? Bij MediaSpecs bent u aan het juiste adres

MediaSpecs is uw gids in het medialandschap. Onze database is een handige hulp bij het opstellen van een mediaplan of perslijst. Wij geven graag enkele suggesties om in te spelen op wat er de komende maanden gepland staat.

Lees meer
 

Agenda

Publicarto Flash Conference: Reinventing media in a new era
23 april 2019 | 14:00 - 17:00
Management aan Tafel: Carole Lamarque over denken en doen als een cheeta
24 april 2019 | 07:00 - 09:30
Belga Club: Waarom en hoe heeft AXA een newsroom gecreëerd?
24 april 2019 | 18:00 - 21:00
C² Workshop: De opmars van alternatieve media
25 april 2019 | 12:00 - 14:00
BMMA Lunch: Florence Coppenolle
25 april 2019 | 12:00 - 14:00
RetailDetail Congress: Back to Attack
25 april 2019 | 11:30 - 23:30
Programmatic Advertising Summit
25 april 2019 | 13:30 - 18:00
Club 33: Have you met Yves Baudechon?
25 april 2019 | 17:30 - 19:00
BAM Training: Trends in digitale marketing
25 april 2019 | 18:00 - 21:30
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.785 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.155
  • vakpers: 666
  • dagbladen: 320
  • huis-aan-huisbladen: 586
  • out-of-home: 1.107
  • radio/TV: 515
  • digitaal: 1.728
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.