|
Met de publicatie van het charter ‘Unstereotype Communication’ engageert UBA zich voor diversiteit en inclusie in communicatie- en reclamecampagnes. Het charter bevat negen concrete tips waar campagnemakers rekening mee kunnen houden.
Lees meer
|
|
|
|
Elf maanden na zijn naamsverandering van These Days in Wunderman Antwerp wint het bureau onder leiding van Erwin Jansen en Gio Canini de titel van Agency of the Year. Dat is zowat de meest gegeerde bekroning op de Merit Awards.
Lees meer
|
|
|
|
Ook in deze digitale tijden doet radioreclame het goed, maar niet alles werkt even goed. Steve Van den Audenaerde en Alain Claes schetsten in een Breakfast Session by PUB de evoluties en de (vaak onverwachte) mogelijkheden.
Lees meer
|
|
|
|
Tijdens de eerste BMMA Lunch van het jaar deelden Aude Mayence van Delhaize en Mieke Debeerst van Belfius hun visie op de uitdagingen van bedrijven en marketing. Wordt de toekomstige marketing strategischer, holistischer of zelfs vrouwelijker?
Lees meer
|
|
|
|
Voor de 31ste keer op rij organiseert BAM haar jaarlijkse Studentencongres op donderdag 14 maart. Na de #MarketHappening in Leuven en Hasselt zet BAM dit jaar de deuren open in Brussel voor de verwachte 1.200 marketingstudenten.
Lees meer
|
|
|
|
|
Media- en onderzoeksspecialist Bernard Scheray lanceert met Amplifications zijn eigen consultancy activiteit en stelt zijn ervaring ten dienste van uitgevers, regies, mediabureaus en adverteerders.
Lees meer
|
|
|
|
Propaganda, het content marketing agency van Michel Libens en Gerrit Tulkens, neemt een meerderheid in Content Makers, dat gespecialiseerd is in content marketing voor KMO’s. Samen zullen ze digitale content introduceren bij KMO's.
Lees meer
|
|
|
|
Het strategisch communicatiebureau Growth Inc. en econoom Brieuc Van Damme, voormalige adjunct-kabinetschef van Minister Maggie De Block, gaan samenwerken rond gezondheidszorg in België.
Lees meer
|
|
|
|
Dirk Van Ham van Diageo wordt vennoot bij Lobco2Care, het public affairs kantoor van Jan en Michaël Pszeniczko. Als Consulting Partner zal hij een brug slaan tussen bedrijven, overheid en federaties door complexe overheidsdossiers te ontwarren.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
5 februari 2019 | 15:30 - 18:30
|
7 februari 2019 | 09:00 - 12:30
|
25 februari 2019 | 08:00 - 10:30
|
13 maart 2019 | 18:30 - 23:00
|
14 maart 2019 | 09:00 - 17:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.875 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.151
- vakpers: 672
- dagbladen: 308
- huis-aan-huisbladen: 593
- out-of-home: 1.056
- radio/TV: 520
- digitaal: 1.853
|
|
|
|
|
|
|