|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
28/01/2019
|
|
|
|
|
|
Op 22 januari trapte CommPass het jaar af. MediaSpecs maakte een verslag over het debat tussen vier tenoren uit de reclamemarkt: Chris Van Roey (UBA), Johan Vandepoel (ACC), François Chaudoir (UMA) en Ben Jansen (Medialaan/De Persgroep).
Lees meer
|
|
|
|
Op 2 januari ging Sophie Delacre aan de slag bij GroupM. Haar aanwerving past binnen de groei van GroupM dat de afgelopen zes maanden een ruim aantal klanten mocht verwelkomen.
Lees meer
|
|
|
|
Initiative is door e5 mode gekozen voor het beheer van hun mediabudget. Het mediabureau van de groep IPG Mediabrands werd verkozen na een pitch waarin het tegen Space en Maxus werd uitgespeeld.
Lees meer
|
|
|
|
VTM vierde onlangs zijn 30ste verjaardag met een tv-show die op 1 februari wordt uitgezonden. Luk Alloo, Goedele Liekens, Wendy Van Wanten en Dany Verstraeten blikken terug op de bijdrage van VTM aan dertig jaar tv-geschiedenis.
Lees meer
|
|
|
|
Publicarto slaat verder het pad van vernieuwing in. Dat pad wordt uitgetekend door Guy Spietaels en Guy Van den Broeck die sinds kort aan het roer staan van de regie met heel wat bekende ledenbladen in portefeuille.
Lees meer
|
|
|
|
Eind 2015 verdween het reismagazine Grande als papieren maandblad en ging het verder als een digitaal platform. Nu lanceert de nieuwe uitgever, Grande Reizen, een digitaal magazine met Vlaamse reportages over interessante reisbestemmingen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Alle nieuwe auto's in Europa zullen binnen twee jaar standaard uitgerust worden met een ontvanger voor digitale etherradio (DAB+). Dat werd bekendgemaakt op het Autosalon waar ook de Europese Elektronische Communicatie Code (EECC) werd gelanceerd.
Lees meer
|
|
|
|
Het communicatiebureau oona investeert in channel expertise en werft Sofie Albrecht aan als Head of Publishing. Zij was jaren aan de slag als lifestyleredactrice bij Knack Weekend en was ook freelance journaliste voor onder andere Feeling en Libelle.
Lees meer
|
|
|
|
Stéphane Rosenblatt, voormalig televisiedirecteur van RTL Belgium, wordt consultant bij LN24, de nieuwe Franstalige televisiezender die online de klok rond nieuws zal uitzenden.
Lees meer
|
|
|
|
PUB had een interview met oorlogsjournalist Jean-Paul Marthoz die die conflicten in Algerije, Midden-Amerika, Peru en Colombia van dichtbij volgde.
Lees meer
|
|
|
|
Sinds 2010 reikt de FRDO, de Federale Raad voor Duurzame Ontwikkeling, een persprijs uit om kwaliteitsvolle berichtgeving over duurzame ontwikkeling te stimuleren. Deelnemen kan nog tot 11 februari.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
29 januari 2019 | 12:00 - 14:00
|
31 januari 2019 | 10:00 - 18:30
|
31 januari 2019 | 19:00 - 23:30
|
2 februari 2019 | 14:30 - 22:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.896 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.157
- vakpers: 674
- dagbladen: 309
- huis-aan-huisbladen: 595
- out-of-home: 1.056
- radio/TV: 519
- digitaal: 1.867
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|