MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

Het Autosalon zit erop, dus leve Batibouw!

Adverteerders en mediaplanners zijn nu volop bezig met het maken van een reclamecampagne rond deze jaarlijkse bouwbeurs. Alle advertentiemogelijkheden en redactionele specials over Batibouw vindt u in één click in onze database. Contacteer ons voor meer info.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Veel leesplezier!

Bart – Wim – Avril – Nick – Quentin – Océane

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

28/01/2019

CommPass Session: terugblik op 2018 en uitdagingen in 2019

Op 22 januari trapte CommPass het jaar af. MediaSpecs maakte een verslag over het debat tussen vier tenoren uit de reclamemarkt: Chris Van Roey (UBA), Johan Vandepoel (ACC), François Chaudoir (UMA) en Ben Jansen (Medialaan/De Persgroep).

Lees meer
 

GroupM wint groot aantal nieuwe klanten en werft o.a. Sophie Delacre aan

Op 2 januari ging Sophie Delacre aan de slag bij GroupM. Haar aanwerving past binnen de groei van GroupM dat de afgelopen zes maanden een ruim aantal klanten mocht verwelkomen.

Lees meer
 

e5 mode kiest voor Initiative

Initiative is door e5 mode gekozen voor het beheer van hun mediabudget. Het mediabureau van de groep IPG Mediabrands werd verkozen na een pitch waarin het tegen Space en Maxus werd uitgespeeld.

Lees meer
 

VTM bestaat dertig jaar en viert feest met een verjaardagsshow

VTM vierde onlangs zijn 30ste verjaardag met een tv-show die op 1 februari wordt uitgezonden. Luk Alloo, Goedele Liekens, Wendy Van Wanten en Dany Verstraeten blikken terug op de bijdrage van VTM aan dertig jaar tv-geschiedenis.

Lees meer
 

Nieuw management van Publicarto geeft toelichting bij nieuwe strategie

Publicarto slaat verder het pad van vernieuwing in. Dat pad wordt uitgetekend door Guy Spietaels en Guy Van den Broeck die sinds kort aan het roer staan van de regie met heel wat bekende ledenbladen in portefeuille.

Lees meer
 

Grande lanceert digitaal magazine

Eind 2015 verdween het reismagazine Grande als papieren maandblad en ging het verder als een digitaal platform. Nu lanceert de nieuwe uitgever, Grande Reizen, een digitaal magazine met Vlaamse reportages over interessante reisbestemmingen.

Lees meer
 

Digitale etherradio (DAB+) binnen twee jaar standaard in nieuwe auto’s

Alle nieuwe auto's in Europa zullen binnen twee jaar standaard uitgerust worden met een ontvanger voor digitale etherradio (DAB+). Dat werd bekendgemaakt op het Autosalon waar ook de Europese Elektronische Communicatie Code (EECC) werd gelanceerd.

Lees meer
 

Sofie Albrecht wordt Head of Publishing bij oona

Het communicatiebureau oona investeert in channel expertise en werft Sofie Albrecht aan als Head of Publishing. Zij was jaren aan de slag als lifestyleredactrice bij Knack Weekend en was ook freelance journaliste voor onder andere Feeling en Libelle.

Lees meer
 

LN24 bevestigt de komst van Stéphane Rosenblatt als consultant

Stéphane Rosenblatt, voormalig televisiedirecteur van RTL Belgium, wordt consultant bij LN24, de nieuwe Franstalige televisiezender die online de klok rond nieuws zal uitzenden.

Lees meer
 

PUB had een interview met oorlogsjournalist Jean-Paul Marthoz

PUB had een interview met oorlogsjournalist Jean-Paul Marthoz die die conflicten in Algerije, Midden-Amerika, Peru en Colombia van dichtbij volgde.

Lees meer
 

News made by PUB: U maakt nog kans op een persprijs duurzame ontwikkeling

Sinds 2010 reikt de FRDO, de Federale Raad voor Duurzame Ontwikkeling, een persprijs uit om kwaliteitsvolle berichtgeving over duurzame ontwikkeling te stimuleren. Deelnemen kan nog tot 11 februari.

Lees meer
 

Jobs

Meer jobs
 
 

Agenda

BMMA Lunch: Mieke Debeerst en Aude Mayence
29 januari 2019 | 12:00 - 14:00
RetailDetail Omnichannel Congress
31 januari 2019 | 10:00 - 18:30
Merit Awards
31 januari 2019 | 19:00 - 23:30
Bloggers UTD – the travel gathering
2 februari 2019 | 14:30 - 22:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.896 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.157
  • vakpers: 674
  • dagbladen: 309
  • huis-aan-huisbladen: 595
  • out-of-home: 1.056
  • radio/TV: 519
  • digitaal: 1.867
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.