|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
21/01/2019
|
|
|
|
|
|
VIER pakt dit voorjaar uit met nieuwe seizoenen van bekende sterkhouders, nieuwe eigen programma's en drie nieuwe schermgezichten (Dina Tersago, Evi Hanssen en Viktor Verhulst). Hiermee wil het VTM en Eén het vuur aan de schenen blijven leggen.
Lees meer
|
|
|
|
Peter Quaghebeur, de CEO van SBS Belgium, is tevreden over de resultaten van VIER, VIJF en ZES. Hij ziet SBS als dé uitdager op de advertentiemarkt, onder andere door het aanbieden van addressable advertising bij live tv-kijken.
Lees meer
|
|
|
|
De aanbesteding van het Franstalige radiofrequentieplan 2019 is officieel gepubliceerd in het Belgisch Staatsblad. Nieuw dit jaar is dat de aanbesteding zowel analoge (FM) als digitale (DAB+) radiofrequenties bevat.
Lees meer
|
|
|
|
Charlie Magazine trapt een grote fundraisingactie af om haar plek op het internet te behouden. Het wil 100.000 euro ophalen om haar toekomst veilig te stellen.
Lees meer
|
|
|
|
Na een succesvolle samenwerking van twee jaar in het commercialiseren van digitale audioreclame, pakken RMB en TargetSpot elk hun eigen mediaportefeuille weer op. De twee regies beëindigen hun partnership in goede verstandhouding.
Lees meer
|
|
|
|
Mediageuzen, de exclusieve aanbieder van 2m² bij Delhaize, investeert in digitale reclamedragers in de grootste verkooppunten. Bovendien zorgen ze na iedere campagne ook voor een Post Campaign Report.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Knack Weekend en Le Vif Weekend krijgen een nieuwe look die internationaler, luxueuzer en innovatiever is. De eerste editie die in de nieuwe stijl uitgegeven wordt, is de Black Mode op woensdag 13 februari.
Lees meer
|
|
|
|
The Pool, de crossmedia-cel van Mediahuis Connect en SBS Belgium, breidt uit. Voortaan maken ook Roularta Media Group en IP Radio deel uit van het aanbod. Daarnaast versterkt Katrien Willems het bedrijf als Crossmedia Ambassador.
Lees meer
|
|
|
|
Mass Transit Media, de uitgever van Metro en Zita.be, breidt zijn salesteam verder uit met Frédéric De Decker, Willem Winnock en Benoit Focant.
Lees meer
|
|
|
|
Het Leuvense communicatiebureau Primetime Communication, onderdeel van de Primetime Group, zal voortaan door het leven gaan als Remy Communication met Katrien Houtmeyers als Managing Director.
Lees meer
|
|
|
|
Kantar TNS onderzocht eind vorig jaar op vraag van Trustmedia of en hoe de Belgen het nieuws nog volgen. PUB komt hier graag op terug en had een interview met Frederik Delaplace, Hans De Rore en Bart Gunst.
Lees meer
|
|
|
|
|
Arjan Pomper is benoemd tot CEO van Dentsu Aegis Network België. Hij volgt daarmee Laurent Lejeune op die sinds begin 2016 deze rol vervulde. Ook Annelore van Hove, Managing Director van Carat, verlaat het bedrijf.
Lees meer
|
|
|
|
Na de benoeming van Suzanne Stroobants als Managing Director werd Corentin Franzin aangeduid als Client Lead Unilever. Claudia Pacitti maakt de overstap naar Mindshare en wordt verantwoordelijk voor de strategie van de overige klanten van het bureau.
Lees meer
|
|
|
|
Veerle Van Roy gaat aan de slag bij Wavemaker als Senior Communication Advisor. Na meer dan 20 jaar bij OMD besloot ze om een nieuwe uitdaging aan te gaan.
Lees meer
|
|
|
|
Gamned!, expert in programmatic advertising sinds 2009, lanceert Emerge!. Dat is een dienst voor adverteerders die aan het werk gaat met “nog onderbelichte wetenschappelijke datagegevens” om zo nieuwe marketinginzichten aan te bieden.
Lees meer
|
|
|
|
Met onder andere de verkoop van 275 miljoen albums in 110 talen is Kuifje meer dan ooit een wereldicoon. De 90ste verjaardag biedt de gelegenheid de universele waarden van Hergés creatie onder de aandacht te brengen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
22 januari 2019 | 16:00 - 18:00
|
28 januari 2019 | 08:00 - 10:30
|
29 januari 2019 | 12:00 - 14:00
|
31 januari 2019 | 10:00 - 18:30
|
31 januari 2019 | 19:00 - 23:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.896 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.157
- vakpers: 674
- dagbladen: 309
- huis-aan-huisbladen: 595
- out-of-home: 1.056
- radio/TV: 519
- digitaal: 1.867
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|