MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Beste wensen voor 2019!

Beste mediavrienden,

Wij wensen u een fantastisch, boeiend en succesvol nieuw jaar.

Met de MediaSpecs-zoekmachine en -nieuwssite willen wij ook in 2019 elke dag uw trouwe gids in het complexe medialandschap zijn.

Onze volgende newsletter ontvangt u op 7 januari, naar goede gewoonte weer op maandagochtend.

Veel leesplezier en tot in 2019!

Bart – Wim – Avril – Nick – Quentin – Océane

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

28/12/2018

Reclameplafond VRT staat keuze van adverteerders voor meest relevante kanalen in de weg

Elke euro overheidsdotatie die de openbare omroep VRT krijgt, is goed voor een meerwaarde van 2,5 euro voor de economie. Het reclameplafond is voor de marketingwereld echter niet ideaal, aldus BAM-voorzitter Koen Van Impe.

Lees meer
 

SBS doorbreekt historische kaap van 20% marktaandeel

Naast de bekende sterkhouders waren er bij VIER, VIJF en ZES het afgelopen jaar ook enkele succesvolle nieuwkomers op tv te zien. Deze combinatie zorgde ervoor dat SBS in 2018 de historische kaap van 20% marktaandeel op VVA 18-54 gehaald heeft.

Lees meer
 

Netflix en co moeten bijdragen aan Vlaamse producties

Netflix, Amazon en andere streamingdiensten moeten vanaf 1 januari 2019 financieel bijdragen aan de productie van Vlaamse films en tv-series. Dat was nog niet het geval, terwijl ze wel steeds sterkere concurrenten worden voor de kabeldistributeurs.

Lees meer
 

Bart Cremie versterkt het team van Roularta Media

Karina Jacobus, Account Director News & Business, doet voortaan beroep op Bart Cremie. Bij Roularta Media zal hij zich inzetten om projecten uit te werken voor bedrijven in de B2B-sfeer in combinatie met de News & Business-media.

Lees meer
 

Eleven Sports rendabel op drie jaar tijd: PUB sprak met Anouk Mertens

PUB had een persoonlijk gesprek met Anouk Mertens, COO van Eleven Sports Group en Managing Director van sportzender Eleven Sports in België en Luxemburg.

Lees meer
 

News made by PUB: Hoe nieuwe trends het beroep van marketeer voorgoed veranderen

De veranderingen waarmee marketeers de laatste vijf jaar geconfronteerd werden, zijn vrijwel ongezien. De hoeveelheid data waarover organisaties beschikken, is geëxplodeerd. Dat zegt Joris Schoonis van Salesforce.

Lees meer
 

Jobs

Meer jobs
 
 

Agenda

C² Communication Quiz
10 januari 2019 | 18:00 - 22:00
CommPass Session: The challenges of 2019
22 januari 2019 | 16:00 - 18:00
RetailDetail Omnichannel Congress
31 januari 2019 | 10:00 - 18:30
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.890 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.162
  • vakpers: 673
  • dagbladen: 308
  • huis-aan-huisbladen: 616
  • out-of-home: 1.020
  • radio/TV: 527
  • digitaal: 1.871
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.