|
Davy Caluwaerts verlaat het mediabureau Zenith, waar hij samen met Karine Ysebrant Managing Partner was, en gaat aan de slag bij Publicis Emil Benelux waar hij het team zal aansturen als Market Acceleration Lead.
Lees meer
|
|
|
|
Zenith en Blue 449, de mediamerken van Publicis One, stellen hun nieuwe structuur voor en hun nieuw management: het trio Karine Ysebrant, Sascha Van Der Borght en Damien Nicolas die opereren vanuit Publicis Media.
Lees meer
|
|
|
|
Caroline Pauwels, de rector van de Vrije Universiteit Brussel (VUB), wordt onafhankelijk bestuurder bij mediagroep Roularta. Ze volgt Marc Vanhamme op die het bedrijf na acht jaar zal verlaten.
Lees meer
|
|
|
|
In januari 2019 komt Hugues Rey (CEO van Havas Media Belgium) aan het hoofd te staan van de Belgian Management and Marketing Association (BMMA). Hij volgt Yves Gérard (CEO van RMB) op, die de voorbije zes jaar de rol van voorzitter op zich nam.
Lees meer
|
|
|
|
Richard Frankel is als creatief directeur van Spotify verantwoordelijk voor de marketing- en reclamestrategie van het merk. Dit jaar was hij te gast op Cristal MAD. Lees er alles over op PUB.be.
Lees meer
|
|
|
|
In het voorjaar van 2019 brengt Canvas een aantal vaste waarden op het scherm, is er aandacht voor nieuws en duiding en zijn er enkele nieuwe reeksen waaronder "Hanne danst", "Misdaaddokters", "Facebook en ik" en "VDB. Ik ben god niet".
Lees meer
|
|
|
|
|
Voor 85% van de decision makers is vakpers hun belangrijkste informatiebron. Dat blijkt uit een onderzoek bij 325 decision makers, uitgevoerd door het bureau AQRate in opdracht van uitgeversfederatie WE MEDIA B2B.
Lees meer
|
|
|
|
Print blijft een belangrijk onderdeel van de mediamix en dat wordt bevestigd door de resultaten van de Custometer, een onderzoekstool om de tevredenheid van lezers over magazines te meten.
Lees meer
|
|
|
|
Over 100 Belgian Chief Marketing Officers shared their views on social trends and how they impact marketing, in a survey conducted by 4P square and its partners Trends Business Information and the Belgian Association of Marketing.
Lees meer
|
|
|
|
Brugge is geen stad die ‘mediahub’ schreeuwt, en dat heeft zeker iets met het karakter van de lokale bevolking te maken. Lees het volledige artikel over Brugge als mediacity deze maand in PUB Magazine.
Lees meer
|
|
|
|
Of doe zoals onze collega Quentin en zeg het met een pull.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
10 januari 2019 | 18:00 - 22:00
|
22 januari 2019 | 16:00 - 18:00
|
31 januari 2019 | 10:00 - 18:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.890 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.162
- vakpers: 673
- dagbladen: 308
- huis-aan-huisbladen: 616
- out-of-home: 1.020
- radio/TV: 527
- digitaal: 1.871
|
|
|
|
|
|
|