|
In zijn nieuwe boek "Le Diable s’habille en Gafa" erkent Jacques Séguéla (de mythische adverteerder van het bureau Havas) de voordelen van de technologische vooruitgang, maar waarschuwt hij tegen een uitgestrekte en manipulatieve digitale staat.
Lees meer
|
|
|
|
StoryMe organiseerde de tweede editie van de 'Video First Conference', de grootste conferentie in Europa gewijd aan videostrategie, met aandacht voor de uitdagingen en de opkomst van videomarketing. MediaSpecs zat op de eerste rij.
Lees meer
|
|
|
|
De Consumer Connection Studie, een onderzoek in opdracht van BD myShopi in samenwerking met de UBA, focust op de verschillen tussen consumenten en marketeers op het vlak van mediagebruik en kwam tot enkele frappante vaststellingen.
Lees meer
|
|
|
|
Every year, Kantar Millward Brown publishes its BrandZ report. This is a brand valuation ranking that measures the contribution of the brand that is validated to in market sales.
Lees meer
|
|
|
|
Tijdens het Consumer Activation Forum van 29 november werden de winnaar bekendgemaakt van de 6de Folder van het Jaar verkiezing. MediaMarkt werd door de vakjury tot winnaar uitgeroepen met hun 'Golden Pages' campagne.
Lees meer
|
|
|
|
|
UMA, de vereniging van Belgische mediabureaus, zal de komende tijd werken rond onder meer pitch rules, viewability, het aantrekkelijk houden van het vak voor jongeren en de AVG-reglementering over e-privacy.
Lees meer
|
|
|
|
Ogilvy Social.Lab breidde onlangs zijn accountteam uit. Inge Damen en Sofie Sermon komen er respectievelijk werken als Senior Account Manager en Account Director. Met Elise Lauwers, Arthur Vandenberghe en Pauline Forton komt er ook nieuw talent bij.
Lees meer
|
|
|
|
Manu Leroy wordt vanaf 7 januari 2019 de nieuwe directeur Communicatie & Business Development bij de KBVB. Hij verlaat zijn functie als Director Sports bij Telenet voor een zitje bij de voetbalbond.
Lees meer
|
|
|
|
Mediaminister Jean-Claude Marcourt nodigde de Franstalige radiosector op 15 november uit om DAB+ officieel te lanceren. Deze digitale manier van radioluisteren moet op termijn FM als internationale standaard vervangen.
Lees meer
|
|
|
|
BeContent ontwierp in samenwerking met Lieve Blancquaert een speciale naaktkalender ten voordele van borstkankerorganisatie Pink Ribbon. Deze is nu te koop bij Carrefour voor 9,99 euro.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
4 december 2018 | 08:45 - 12:30
|
6 december 2018 | 08:00 - 7 december 2018 | 17:00
|
7 december 2018 | 10:00 - 13:00
|
7 december 2018 | 13:15 - 17:00
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.891 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.161
- vakpers: 669
- dagbladen: 305
- huis-aan-huisbladen: 615
- out-of-home: 1.016
- radio/TV: 526
- digitaal: 1.884
|
|
|
|
|
|
|