|
De Persbereikstudie 2017-2018 van het CIM bracht uitstekend nieuws voor VAB. Hun magazine bereikt nu 536.900 lezers, een stijging van 9% ten opzichte van vorig jaar. Vanaf 2019 zal het magazine overigens tweemaandelijks ipv maandelijks verschijnen.
Lees meer
|
|
|
|
De regionale omroep RTV (Kempen-Mechelen) gaat een verregaande samenwerking aan met de Oost-Vlaamse zender AVS. Beide partijen benadrukken dat het niet gaat om een fusie of overname, maar wel om een "hechte samenwerking".
Lees meer
|
|
|
|
Het hernieuwde contract omvat een uitgebreidere exclusiviteit die nu op zowel media-agentschappen, trading desks als adverteerders betrekking heeft.
Lees meer
|
|
|
|
Eurogamer Benelux gaat samenwerken met De Media Musketiers voor de verkoop van advertentie-impressies. Hierdoor kan de regie haar gaming aanbod fors uitbreiden.
Lees meer
|
|
|
|
Imagicasa, het luxemagazine van Phaedra Hoste, breidt uit van twee naar vier edities per jaar, waarbij de twee extra magazines telkens op een bepaald thema zullen focussen. Imagicasa ART is de eerste speciale editie en verschijnt in december.
Lees meer
|
|
|
|
Guy Spietaels is de nieuwe managing director van Publicarto. Hij vervangt Sonia Vermeire die na 10 jaar voor een nieuwe uitdaging kiest. Spietaels begon zijn carrière bij Duval Guillaume en werkte ook nog voor o.a. Forest & Bold, Megaluna en Beduco.
Lees meer
|
|
|
|
|
20Something, gespecialiseerd in marketingcommunicatie naar millennials, heeft zich sinds 1 november aangesloten bij Serviceplan Benelux.
Lees meer
|
|
|
|
Jochem Goovaerts komt het PR-team van RCA versterken. Samen met Jan Van der Cruysse zullen ze corporate PR, mediatraining en crisiscommunicatie verzekeren.
Lees meer
|
|
|
|
Growth Inc. versterkt het management team met Laura Van Waeyenberge die aan de slag gaat als Chief Operating Officer. Ze zal mee instaan voor het inhoudelijke klantennetwerk en de verdere professionalisering van het bureau.
Lees meer
|
|
|
|
Al meer dan 10 jaar beheert Dentsu de lokale media voor retailnetwerken via haar business unit 'Local Focus'. Deze wordt nu herdoopt tot Local Retail Activators met een commerciële belofte die voldoet aan de behoeften van retailers.
Lees meer
|
|
|
|
Reprise, de performance divisie van IPG Mediabrands, introduceert de Digital Experience Audit (DXA), de eerste digitale experience audit om campagnes te helpen beheren en uitvoeren.
Lees meer
|
|
|
|
De grootste bedrijven ter wereld slagen er niet in om hun marketingcampagnes over verschillende kanalen consistent in te richten. Dat blijkt uit de Marketing Engagement Index Tracker van Lewis.
Lees meer
|
|
|
|
|
De tijd is gekomen voor Nethys om strategische beslissingen te nemen. Dat zei Waals minister-president Willy Borsus in het Waalse Parlement na een bevraging over de situatie rond Les Éditions de l’Avenir.
Lees meer
|
|
|
|
Lieven Vermaele wordt vanaf 1 januari 2019 de nieuwe algemeen directeur Operaties en Financiën bij de VRT. Met zijn benoeming is de hervorming en afslanking van het directiecollege bij de openbare omroep rond.
Lees meer
|
|
|
|
Van maandag 12 tot vrijdag 16 november staan de jaren ’90 centraal op Joe tijdens "Celebrate the 90’s". Voor de gelegenheid presenteert Peter Hoogland na bijna 20 jaar weer zijn radioprogramma "Het Land van Hoogland".
Lees meer
|
|
|
|
Reprise onderzocht wat de redenen zijn voor klanten om loyaal te blijven tegenover een merk. Met de ontwikkeling van een app voor Quick toont het digitaal bureau aan hoe bedrijven hun merk dienen te positioneren met het oog op de toekomst.
Lees meer
|
|
|
|
De BAM heeft het programma en de sprekers van hun Marketing Congress 2018 bekendgemaakt, met keynotes door Bob Hoffman, Tom Goodwin, Simon White en Peter Schelstraete.
Lees meer
|
|
|
|
FeWeb gaat op zoek naar de meest performante B2C, B2B, Ecommerce en Non-Profit sites. Op donderdag 29 november komen we te weten welke bedrijven de meest performante sites van het afgelopen jaar ontwikkelden.
Lees meer
|
|
|
|
|
Agenda
|
12 november 2018 | 13:00 - 17:00
|
14 november 2018 | 18:30 - 23:00
|
20 november 2018 | 08:30 - 12:30
|
27 november 2018 | 13:30 - 19:00
|
29 november 2018 | 12:00 - 23:45
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
De database telt momenteel 5.815 actieve titels, waaronder:
- magazines: 1.121
- vakpers: 669
- dagbladen: 305
- huis-aan-huisbladen: 615
- out-of-home: 999
- radio/TV: 523
- digitaal: 1.870
2.5.0.0
2.5.0.0
|
|
|
|
|
|
|