MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

MediaSpecs Weekly Newsletter

Beste mediavrienden,

Hierbij het overzicht van de nieuwsberichten die vorige week verschenen op www.mediaspecs.be.

Bekijk ook zeker onze kalender met events uit de sector. Zo is er nu donderdag 4/10 de veelbelovende tweede editie van Magnify met vooraanstaande nationale en internationale sprekers.

Aan regies en uitgevers die hun tarieven en kalenders voor 2019 al bepaald hebben, vragen we om nu al jullie mediakits door te sturen. Op deze manier kunnen mediaplanners gebruikmaken van de meest recente gegevens.

Veel leesplezier!

Bart Kuypers – Wim Van Loock – Avril Verhelst – Quentin Reunis

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

01/10/2018

4/10: De tweede editie van Magnify zet magazines in de schijnwerpers

Op donderdag 4/10 gaat alle aandacht naar magazines: "engagement, creative brand use, storytelling, non-intrusiveness, cross media solutions". Op Magnify brengen nationale en internationale sprekers interessante inzichten over het medium magazines.

Lees meer
 

More O’Ferrall terug bij Clear Channel

More O’Ferrall maakt voortaan opnieuw deel uit van het aanbod van Clear Channel. Dit geldt voor het grootste deel van het bestaande park (75%). De resterende 25% is toegewezen aan Belgian Posters na een aanbesteding door Publifer.

Lees meer
 

Bolero/Kunstmaan wint Effie Gold Award

De Effie Awards bekronen de meest succesvolle campagnes op het vlak van impact en effectiviteit. Op deze 29ste editie werden voor het eerst de Media Mentions uitgereikt die de meest effectieve mediakeuze binnen een campagne belonen.

Lees meer
 

Proximus Skynet Advertising maakt zich klaar voor het Autosalon – o.a. virtueel bezoek in samenwerking met Vroom en MSN

Proximus Skynet Advertising en FEBIAC verlengen hun samenwerking. Voor het vijfde opeenvolgende jaar is Skynet de officiële en exclusieve regie voor Autosalon.be. Voor 2019 voegt zich daar nu ook MSN.be aan toe.

Lees meer
 

Franstalig frequentieplan voor FM en DAB+: de sector juicht de plannen van de regering toe

De CSA heeft een gunstig advies gegeven op het voorgestelde analoge en digitale frequentieplan van de Franstalige regering.

Lees meer
 

Kirsten Bertrand vervangt An Goovaerts aan het hoofd van De Morgen

Bart Eeckhout en Kirsten Bertrand vormen de nieuwe hoofdredactie van De Morgen. Bertrand vervangt daarmee An Goovaerts die enkele weken geleden doorschoof naar VTM Nieuws na de onrust op die redactie.

Lees meer
 

Jobs

Meer jobs
 
 

Lauren Vansweevelt wordt Client Manager in het L’Oréal team bij GroupM

Vanaf oktober zal Lauren Vansweevelt bij GroupM het team van L’Oréal vervoegen als Client Manager. Hierbij zal ze de mediaplanning van het luxesegment verzorgen.

Lees meer
 

DaviD schiet uit de startblokken en is klaar voor gebruik

Na het launch event op 17 september is DaviD, het gezamenlijke programmatic aankoopplatform van IPM Advertising, ProduPress en Pebble Media, helemaal klaar om bij de digitale planners en buyers in gebruik genomen te worden.

Lees meer
 

Evenaar stelt najaarsprogramma’s voor

Tijdens het najaar schotelt Evenaar de kijker een aantal nieuwe programma’s voor. De nieuwe programmatie gaat van start vanaf het weekend van 6 en 7 oktober.

Lees meer
 

Newsletter Space Essentials: CIM NRS 2017-2018

Deze newsletter van Space bevat analyses en commentaar in verband met de nieuwe CIM-persbereikstudie of NRS (National Readership Survey).

Lees meer
 

News made by PUB: Facebook aanvaardt blote Rubens

Facebook herziet zijn reclamebeleid rond de promotie van artistiek naakt, na ludiek protest van Toerisme Vlaanderen dat overal ter wereld de krantenkoppen haalde. Lees het volledige artikel op PUB.be.

Lees meer
 

Speciaal voor uitgevers: WE MEDIA organiseert het seminarie “Data & Publishing”

Dit seminarie geeft u een inkijk op de interactie tussen data en de uitgeefsector. Vertrekkend vanuit een algemene kijk op de evolutie en het belang van data op de maatschappij brengt het enkele cases die aantonen dat data het verschil maken.

Lees meer
 

Inspiratie over media in Nederland en Frankrijk

MediaSpecs geeft een helder beeld van alle initiatieven en nieuwe projecten in België en Luxemburg. Af en toe kijken bij de buren kan inspirerend zijn. Volg Retriever.nl en MediaSpecs.fr om te weten wat er gebeurt buiten onze landsgrenzen.

Lees meer
 

Agenda

OMConference
1 oktober 2018 | 10:00 - 17:30
RetailDetail Food Congress
3 oktober 2018 | 11:00 - 4 oktober 2018 | 18:00
20 Thoughts Before Noon
4 oktober 2018 | 08:00 - 12:00
AI Convention Europe
4 oktober 2018 | 08:30 - 18:00
Magnify
4 oktober 2018 | 09:00 - 14:00
More Than Digital Day
4 oktober 2018 | 09:00 - 19:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs bevat alle gegevens van de Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

De database telt momenteel 5.823 actieve titels, waaronder:

  • magazines: 1.123
  • vakpers: 668
  • dagbladen: 303
  • huis-aan-huisbladen: 614
  • out-of-home: 999
  • radio/TV: 528
  • digitaal: 1.873
 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.