|
Op 14 september gaat de Belgian Assocation of Marketing, kortweg BAM, van start. De nieuwe vakvereniging heeft als doel om 'meaningful marketing' na te streven en is het gevolg van de fusie tussen STIMA, BDMA en IAB Belgium.
Lees meer
|
|
|
|
JCDecaux heeft de exclusieve reclameconcessie binnengehaald van Brussels Airport voor een nieuwe periode van 7 jaar. Alle bestaande 2m² borden zullen vervangen worden door 50 digitale installaties van het type iVision.
Lees meer
|
|
|
|
Roularta neemt alle aandelen over van Bright Communications, dat is de uitgever van STERCK Magazine Antwerpen en STERCK Magazine Limburg. Roularta zal het merk binnenkort ook in de overige Vlaamse provincies lanceren.
Lees meer
|
|
|
|
Vlaams mediaminister Sven Gatz heeft de eerste 35 lokale radio’s erkend. Zij kunnen nu bij de VRM een zendvergunning aanvragen. Vergunde lokale radio’s kunnen vanaf 2018 uitzenden in het gebied waarvoor ze het frequentiepakket hebben verworven.
Lees meer
|
|
|
|
In samenwerking met Nuvia start Sanoma een platform op waar journalisten Virtual Reality content met 3D, 2D en audio kunnen creëren. De eerste resultaten verschijnen na de zomer.
Lees meer
|
|
|
|
Metro neemt de nieuwssites Zita.be en Vandaag.be over van Telenet. Pebble Media blijft instaan voor de verkoop van display ads. De verkoop van native advertising wordt door het commerciële team van Metro uitgebouwd.
Lees meer
|
|
|
|
Vroom.be lanceert zijn vernieuwde website die de gebruikservaring over mobile, tablet en desktop volledig optimaliseert. Ook de huisstijl en structuur werden aangepast.
Lees meer
|
|
|
|
Z.out is een halfjaarlijks city & lifestyle magazine van Compagnie Het Zoute in samenwerking met Link Creative Communication. Het tweetalig magazine focust op Knokke en heeft een oplage van 10.000 exemplaren.
Lees meer
|
|
|
|
LED-AD beschikt over vier nieuwe LED-schermen in Boom die gepositioneerd staan op strategische locaties en een gezamenlijk bereik hebben van 600.000 passanten per maand.
Lees meer
|
|
|