Havendossier in Gazet van Antwerpen
Vanaf morgen zit er zes weken lang een havendossier bij Gazet van Antwerpen, met onderwerpen als: Hoe werkt de haven? Welke producten bereiken de haven? Welke opvallende havenberoepen zijn er?...
Lees meerVanaf morgen zit er zes weken lang een havendossier bij Gazet van Antwerpen, met onderwerpen als: Hoe werkt de haven? Welke producten bereiken de haven? Welke opvallende havenberoepen zijn er?...
Lees meerIn juli en augustus brengt De Zondag elke week een pano met een citytrip naar de grootste Vlaamse steden. Een journalist vertoeft elk weekend in een stad en bericht over de grootste troeven. De stadspecials verschijnen in elke editie van De Zondag. V...
Lees meerKids Only verschijnt naar goede gewoonte opnieuw bij Feeling, Gael, Marie Claire en Vitaya. Ontdek Kids Only bij MediaSpecs....
Lees meerEr verschijnt een nieuw magabook Knack WO II in beeld op 20/10/11. Verder ook wijzigingen in de kalender: het nummer 6 van Grafisch Nieuws/Nouvelles Graphiques verschijnt een week later, op 24/6/11....
Lees meerMediafield lanceert The Air, exclusieve reclamemogelijkheden in de Ryanair vliegtuigen. Adverteerders kunnen hun merk promoten in één vliegtuig of in de volledige Belgische vloot van 13 vliegtuigen. Reclame kan op de overhead lockers of op de tafel...
Lees meerIn juni, juli en augustus verschijnt Marie Claire ook in zakformaat. Deze mini-uitgave die verkocht wordt aan de kust, in de stations en de luchthavens, valt in de smaak bij een jonger publiek. Advertenties verschijnen zowel in de gewone als in de mi...
Lees meerbpost business heeft 2 types “Audience Packages” ontwikkeld ter ondersteuning van de brievenbusmedia. Enerzijds, 2 Distripost packs (selectieve huis-aan-huis bedeling van folders) gericht op 2 groepen: “Welvarende huishoudens, 25-59 jaar” en de Â...
Lees meerBegin mei verwelkomde Metro zijn nieuwe marketingmanager Alain Beerens. Hij kan terugkijken op heel wat relevante ervaring in de mediasector. Alain startte zijn loopbaan als communicatieassistent bij Scripta, ging daarna aan de slag als accountmanage...
Lees meerMediafield lanceert The Air, exclusieve reclamemogelijkheden in de Ryanair vliegtuigen. Adverteerders kunnen hun merk promoten in één vliegtuig of in de volledige Belgische vloot van 13 vliegtuigen. Reclame kan op de overhead lockers of op de tafel...
Lees meerRGP, de regie binnen IPM, heeft RGP Global opgericht. Deze afdeling brengt specialisten van dagbladpers en internet samen en zal adverteerders betere crossmediale pakketten aanbieden. RGP werkte al op het crossmediale maar het team wordt nu uitgebrei...
Lees meerDe groep Thomas Cook heeft de commercialisering van verschillende reclame-, promotie- en activatiemiddelen aan IP Plurimedia toevertrouwd. Diverse cross-media packages bieden adverteerders verschillende reclamedragers waarmee ze de reiziger-consument...
Lees meerStyletoday.be brengt de modebewuste vrouw dagelijks info uit de wereld van mode & beauty. De website heeft enkele leuke funtools, zoals de beauty make-over tool en de modehoroscoop. Ontdek de advertentiemogelijkheden bij MediaSpecs....
Lees meer