Nieuws

Humo trekt groene kaart en brengt plantbare cover!

Humo heeft al wat stunten uitgehaald met z'n covers: één die licht geeft in het donker, één die na een kwartier in de koelkast van gedaante verwisselt of één uit honderd procent biervilt. Maar volgende week trekt het weekblad - in samenwerking ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Festivalseizoen in MediaSpecs

Het festivalseizoen komt dichterbij, de meeste festivals hebben hun programma ondertussen bekendgemaakt! Ook verschillende media besteden de nodige aandacht aan onze Belgische muziekzomer. Via MediaSpecs komt u te weten welke dit zijn!...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Het Nieuwsblad/Sportwereld lanceert wieler-app

Het Nieuwsblad/Sportwereld lanceert een iPhone- en Android- app voor wielerliefhebbers.   De Sportwereld Wielrennen app bevat een mix van nieuws, live-verslaggeving, profielen, klassementen en twitter-updates van renners. Er is ook een gep...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Adverteren op de Thuis-dag

Thuis-fans worden op zondag 3 juni in Beringen verwacht voor de 11de editie van de Thuis-dag, een sterrenlunch voor 8.500 bezoekers. Ontdek de sponsorpackages (main partner en food partner) in de MediaSpecs database....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Wijzigingen bij Roularta Media

Knack Focus De dossiers 'Groen' gepland op 28-3-12, 'Multimedia' op 25-4-12 én de special DVD op 14-11-12 vallen weg. Het dossier rond het Filmfestival Cannes is vervroegd en verschijnt op 9-5-12 i.p.v. op 23-5-12....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

UitMagazine wordt VAB-Magazine

Volgende maand verandert UitMagazine, het info- en lifestyleblad van VAB, haar naam. Het magazine zal voortaan door het leven gaan als VAB-Magazine. Bovendien krijgt het blad een groter formaat en een nieuwe, eigentijdse vormgeving. VAB-Magazine schr...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

RégionsJobs.be wordt JobsRégions.be

RégionsJobs.be, de website voor regionale werkaanbiedingen, verandert haar naam naar het nét iets andere JobsRégions.be. Zo wil de regie meer nadruk leggen op het 'jobaspect' en de werkgelegenheid in Brussel en Wallonië stimuleren.   O...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Megakicks: adverteren op verzamelkaarten

Megakicks brengt een unieke voetbalverzameling met kaarten van de Belgische competitie. Elke maand brengt Megakicks een nieuwe verzameling uit, die de competitie volgt. Doelgroep zijn jongeren tussen 6 en 14 jaar. Adverteerders kunnen hun boodschap v...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Kapaza.be in regie bij Hi-Media Belgium

De online mediagroep Hi-Media verzorgt voortaan de regie van de zoekertjeswebsite Kapaza. Kapaza stelt een zeer uitgebreid gamma aan gratis zoekertjes voor, waarmee het meer dan 22% van de Belgische bevolking bereikt. De site heeft dagelijks gemiddel...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 572 573 574 575 576 636 637