Nieuws

Nieuw personeelsmagazine voor Ernst & Young

Vorige week ontvingen alle medewerkers van Ernst & Young België en Nederland hun nieuwe personeelsmagazine &You. Het magazine is ontstaan uit een fusie van het Belgische personeelsblad ‘Beam` met de Nederlandse tegenhanger ‘Verspreid verbo...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Kerstmis bij Playboy

De kersteditie van Playboy komt eraan, waarin zoals altijd een Nederlandse celebrity uit de kleren gaat. De oplage wordt voor deze speciale editie verdubbeld naar minimum 150.000 exemplaren. Adverteerders profiteren ook dubbel en blijven hetzelfde ta...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Propaganda realiseert Panda magazine

WWF kiest voor Propaganda om haar ledenmagazine Panda te realiseren. De specialist in custom media zal voortaan instaan voor de coördinatie en lay out van het magazine. WWF is één van de grootste onafhankelijke organisaties die wereldwijd voor nat...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
Clear Channel Belgium

Clear Channel Belgium optimaliseert netwerk in Brussel

Clear Channel Belgium heeft de openbare aanbesteding van de gemeente Schaarbeek voor de plaatsing van planborden gewonnen. Met meer dan 80 2m² zijden zal de aanwezigheid van de Adshel-netwerken versterkt worden in de meest bevolkte gemeente van Brus...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CheckOut magazine in het nieuw

De nieuwe CheckOut ligt sinds deze week in de rekken. Het lifestyle magazine voor de levensgenieter focust op mode, gastronomie, reizen, sport, film, kunst, muziek en auto`s. Opmerkelijk: de glossy richt zich naar de leefwereld van zowel mannen als v...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De Feel Good Box van Top Santé is terug!

Top Santé brengt opnieuw een geschenkdoos (Feel Good Box) op de markt met daarin allerlei producten en kortingsbonnen. Verschijnt de eerste week van maart 2011 op een oplage van 100.000 exemplaren. Meer informatie bij MediaSpecs....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw communicatieplatform voor direct marketeers: DMix

Het nieuwe platform voor direct marketeers DMix brengt informatie via verschillende kanalen: een vakblad, newsletters en social media. In december verschijnt de vierde editie van DMix magazine, het vakblad voor ‘marketeers met een open vizier`. DMix...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Guido neemt Campus Media over

Guido maakte gisteren bekend Campus Media te hebben overgenomen. Campus Media werd opgericht in 1999 en is een exploitant van affichagenetwerken in België, gericht op scholieren en studenten. Met de overname verstevigt Guido zijn positie als marktle...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Tom Stellamans versterkt salesploeg LijnCom

Tom Stellamans is sinds half september de nieuwe Account Manager Nationaal bij LijnCom. Hij heeft al ettelijke jaren media-ervaring opgedaan bij o.a. De Tijd, Trustmedia, Business Logistics en Passe-Partout....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Newsletter Data News in een nieuw kleedje

De vernieuwde newsletter van Data News brengt meer content (nieuws, jobs, white papers), verdeeld in duidelijke rubrieken. Naast de dagelijkse newsletter is er wekelijks ook de jobsletter en maandelijks de dotgov-newsletter, die ook aangepast werden ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 498 499 500 501 502 503 504