Nieuws

Wijzigingen bij Roularta Media

Sport Voetbalmagazine / Sport Foot Magazine Er komt nog een extra WK Special op 16-7-14, daardoor schuift de Competitiespecial Jupiler Pro League een week op. De nieuwe datum wordt dan 23-7-14. Dit betekent dat er in 2014 geen onderbreking zal zijn ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Indienen dossier AMMA Awards kan nog tot en met 7 maart

Op donderdag 24 april is het weer tijd voor de jaarlijkse AMMA Awards. Mediabureaus, reclamebureaus, reclameregies, media, adverteerders en onderzoeksbureaus kunnen nog tot en met vrijdag 7 maart een dossier indienen voor de AMMA Awards. De voorwaard...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Autozone.be wordt Autotrack.be

Na het succesverhaal in Nederland introduceert de Persgroep Publishing Autotrack op de Belgische markt. Autotrack.be is de opvolger van Autozone.be en komt naar België met een duidelijke missie: een betrouwbaar advertentieplatform bieden zodat consu...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Dupuis Publishing legt de boeken neer

Eind vorige week heeft Dupuis Publishing de boeken neergelegd.   De uitgever van de bladen L'Evénement (glossy lifestyle maandblad met info over kunst, interieur, auto`s, architectuur, mode, gastronomie en reizen) en La Gazette Diplomatiq...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Ruim 3.500 redactionele dossiers in MediaSpecs!

Naast tariefgegevens kan u in de MediaSpecs-database ook zoeken op redactionele dossiers. Momenteel zijn er meer dan 3.500 zogenaamde Specials terug te vinden! Klik op de link en filter links op thema of sector.   Binnenkort breekt de lente aa...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Gastromania vertrouwt regie toe aan Charlie Mike

Charlie Mike breidt haar regie-activiteiten uit met het tweemaandelijks magazine Gastromania. Het blad van uitgever Orena staat volledig in het teken van lekker eten en drinken en heeft een aparte Nederlandstalige en Franstalige editie met een gezame...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Trustmedia lanceert de Brandpacks

Met de ambitie om cross-mediaal adverteren nog toegankelijker te maken, pakt Trustmedia uit met een nieuw initiatief: de brandpacks. Deze formules zijn beschikbaar voor de kranten De Tijd/L`Echo en de magazines Netto/Mon Argent en Sabato.   ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Verslag van Trends Night 2014

Op 4 februari vond in Antwerpen de jaarlijkse Trends Night, georganiseerd door STIMA en Bloovi, plaats. Vier digital experts deelden hun digitale trends en inzichten voor 2014.   Bart De Waele van het digital agency Wijs ziet in de toekomst “...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 496 497 498 499 500 639 640