Nieuws

Stabiliteit voor Roulartamerken in CIM-resultaten

De nieuwste editie van de CIM persstudie brengt voor de tweede keer de resultaten van een persbevraging die naast het bereik van kranten en magazines, ook het digitale bereik via pc en tablet in kaart brengt. Hieronder de conclusies van Roularta. &n...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw pakket bij Mediahuis Connect: Total Brand Tango

Samen met L`Avenir en IPM vertaalt Mediahuis het total brand gegeven (print + website + mobile) ook naar een nationaal commercieel pakket. Het nieuwe pakket Total Brand Tango verenigt de merken Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen, Het B...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Historische CIM-cijfers voor de titels van L`Avenir

De nieuwe CIM-cijfers rond persbereik zijn bekend. Dit zijn de conclusies van Les Éditions de l'Avenir.   De krant L`Avenir, vlaggenschip van de groep, boekt historische resultaten. In vergelijking met september 2013 liep het aantal lezers in...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Mediahuis presenteert haar CIM Persstudie resultaten

Deze week verschenen de resultaten van de nieuwe CIM Persstudie. Hieronder leest u de conclusies van Mediahuis.   Dagelijks lezen 1,9 miljoen Vlamingen (krant + digitale edities) één van de Mediahuis titels: De Standaard, Het Belang van ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Groei voor Mediafin: multimediale strategie loont

Na een analyse van de CIM-pers resultaten trekt Mediafin de volgende conclusies. De Tijd en L`Echo zien hun lezersbereik groeien met 2,3%. Ook de magazines Sabato en Netto/Mon Argent tekenen mooie resultaten op.   De Tijd zet zijn multimediale...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Genomineerden Student Magazine Print Award 2014

Op woensdag 19 maart in de kantoren van Febelmag, heeft de jury van de vijfde editie van de StuMPA Award de vijftigtal tijdschriftadvertenties voor fictieve producten/diensten bestudeerd. Deze advertenties werden ontworpen door laatstejaarsstudenten ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De nieuwe resultaten van CIM-persbereikstudie

De resultaten van de persbereikstudie 2012-2013/2 zijn gisteren gepubliceerd. Deze publicatie is het begin van een nieuw publicatieritme. Vanaf nu zullen de resultaten namelijk 2 keer per jaar worden uitgegeven. Dit is steeds gebaseerd op een “glij...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 486 487 488 489 490 636 637