Nieuws

Speciale zomereditie voor Knokke-Heist magazine

Deze zomer krijgt Knokke-Heist-Het-Zoute magazine een extra distributie, bovenop de normale oplage van 60.000 exemplaren worden er 21.000 exemplaren gratis verdeeld bij Talkies en L'Evénement. Tarief 1/1 pagina Q: € 5.500. Meer informatie vind je b...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

HR Tribune wordt Peoplesphere!

Het vakblad HR Tribune verandert zijn naam naar Peoplesphere. Het blad is ervan overtuigd dat het tegenwoordig niet meer draait rond het beheer van Human Resources. De core business heet voortaan 'people management'. Alle informatie over Peoplesphere...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Pebble Media lanceert Pebble Selector

Pebble Media heeft een nieuw product in aanbod: Pebble Selector. De internetregie weet, op basis van cookies, het profiel van hun opt-in surfers, die eerder hun geslacht leeftijd en regio identificeerden. Afhankelijk van de cookie kan Pebble Media vo...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
De Tijd - Lecho

Vrouwenspecial bij De Tijd en L’Echo

De redacties van Sabato, De Tijd en L'Echo bundelen dit voorjaar de krachten in een speciaal journalistiek project. Resultaat? Op zaterdag 23 april verschijnt een grote special rond 'Vrouwen' in een apart 'De Tijd Magazine' en 'L'Echo Magazine'. De V...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Digitale schermen aan Q8 Easy tankstations

Altora lanceerde drie weken geleden een netwerk van digitale schermen aan de Q8 Easy tankstations. Alle informatie en adverteermogelijkheden zijn sinds eind februari bij MediaSpecs beschikbaar. Ontdek ze hier....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Gazet van Antwerpen gaat voor sterke vernieuwing

Gazet Van Antwerpen, de grootste krant van de provincie, verschijnt vanaf 14 maart in een sterk vernieuwde vorm. Met een opgefriste lay-out leest de krant dynamischer, toegankelijkere en vlotter. Maar ook inhoudelijk verandert de krant: de vernieuwde...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Lester Wunderman op de Marketing Day

Op donderdag 28 april organiseren WDM Belgium en bpost opnieuw de Marketing Day, uitgegroeid tot de jaarlijkse hoogmis voor Belgische (direct) marketeers. Elk jaar opnieuw ontmoeten ruim duizend (direct) marketeers elkaar om nieuwe inzichten te verwe...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De Standaard met eigen Android App

Vandaag lanceert De Standaard een eigen Android App voor smartphones en tablets. Deze app maakt het mogelijk om de volledige krant te lezen, altijd en op elk moment. Er zijn ook heel wat nieuwe adverteermogelijkheden via deze nieuwe App. Corelio wil ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Multimediaspecials in De Morgen

De Morgen brengt in 2011 twee specials over multimedia, met nieuwigheden, trends, evaluaties en evoluties, productvergelijkingen en een algemeen overzicht van wat er allemaal gebeurt in de digitale wereld. Je kan deze special en andere gerelateerde t...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 475 476 477 478 479 499 500