Nieuws

Bernard Scheray start bij GfK Belgium

Vanaf 1 juli start Bernard Scheray bij GfK Belgium als hoofd van de afdeling Audience Measurement & Insights.   Bernard is al ruim 20 jaar actief in de media- en communicatiewereld en heeft zowel aan de kant van de adverteerders gewerk...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Cannes Lions 2014 afgelopen: 7 Lions voor de Belgen

Het jaarlijkse reclamefestival van Cannes zit er op. Afgelopen vrijdag werden de laatste winnaars bekendgemaakt. De Belgische bureaus namen dit jaar 7 Lions mee naar huis, waarvan vier voor BBDO en één voor Duval Guillaume, mortierbrigade en Public...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf 1 juli twee versies verkrijgbaar van Story

Het weekblad Story schrapt haar tv-pagina's en verschijnt daarom vanaf dinsdag 1 juli in twee versies: één met de tv-gids TeVe-Blad in het hart van het magazine en één zonder.   De eerste optie voor lezers is een ‘full` pakket (€3) met S...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 475 476 477 478 479 636 637