Nieuws

Michel Tubbax wordt CEO van Vlaams-Brusselse Media

Michel Tubbax wordt de CEO van de vzw Vlaams-Brusselse Media, de nieuwe fusie-organisatie die Brussel Deze Week, FM Brussel, Brusselnieuws.be, TVBrussel en Agenda onder één dak brengt. Het in maart 2014 opgerichte Vlaams-Brusselse Media telt vandaa...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Rebranding bij FMA Belgium: “forging alliances”

FMA Belgium is de voorbije zes jaar gegroeid van een puur media audit bedrijf tot een partner voor alle financiële marketing- en communicatievraagstukken. De voormalige baseline “financial media audit” dekte de volledig lading niet meer en werd da...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Deadline IBIS Communication Awards uitgesteld

De deadline voor het indienen van dossiers voor de IBIS Communication Awards is uitgesteld naar maandag 20 oktober.   Zowel organisaties als communicatie-agentschappen kunnen nog tot die dag deelnemen in vier verschillende categorieën: ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Mediahuis zoekt partners voor overname NRC Media

Mediahuis heeft toenadering gezocht tot Blokker, Zeeman, HAL Trust (o.a. eigenaar van FD Mediagroep), Stichting Democratie en Media, en Telegraaf Media Group (TMG) als mogelijke partner om NRC Media te kopen. TMG bracht al eerder een bod uit van 90 m...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Klasse verdwijnt op papier

Vanaf 1 januari verschijnen de tijdschriften Klasse, Klasse voor Ouders, Maks! en Yeti niet meer op papier. De verschillende edities van Klasse (gericht op leerkrachten, ouders en leerlingen) bereikten maandelijks 1,2 miljoen mensen, maar die zullen ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Binnenkort advertenties op Snapchat

Snapchat-gebruikers krijgen binnenkort te maken met advertenties. De reclameberichten worden geïntegreerd in de Stories-feed. Dat zijn de fotoberichten die gebruikers niet privé 1-op-1, maar met een grotere groep gebruikers delen. Dit is vergelijkb...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 466 467 468 469 470 638 639