Nieuws

VAB-Magazine vernieuwt inhoudelijk na onderzoek

VAB-Media nam onlangs onderzoeksbureau Ipsos onder de arm voor een diepgaand onderzoek van haar maandelijks magazine op het vlak van leesfrequentie, inhoud en mediakanaal (online of offline).   De onderzoeksresultaten geven aan dat VAB-Magazin...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

PLAN magazine, tijdschrift gericht naar architecten

PLAN magazine wordt gratis en rechtstreeks verspreid naar alle 12.000 architecten die in België actief zijn. Het tijdschrift bestaat uit een Nederlandstalige en Franstalige editie en één nummer telt 30 tot 35 zuiver redactionele, niet-gesponsorde ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

ACM keurt de overname van Mecom door De Persgroep goed

De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft vandaag een vergunning verleend voor de overname van Mecom door De Persgroep. Mecom is een Engelse beursgenoteerde holding die bestaat uit twee toonaangevende uitgeverijen: Koninklijke Wegener in Nederl...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

IP Radio wordt de regie voor Chérie FM

IP Radio wordt de exclusieve regie voor Chérie FM, de derde radiozender van NGroup (Nostalgie en NRJ). De zender was tot de jaren negentig actief in België en geniet nog steeds een zeer hoge naambekendheid.   Chérie FM is de eerste grote ra...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Meer dan 4.000 redactionele dossiers in MediaSpecs

MediaSpecs heeft naast de tarief- en contactgegevens ook een tool om de redactionele dossiers in diverse media overzichtelijk samen te brengen. Bij ieder dossier staat de verschijnings-, reservatie- en aanleverdatum vermeld. Ook de juiste contactg...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Proxistore lanceert zijn verbeterde campagnesimulator

Proxistore heeft een nieuwe, verbeterde versie van zijn online campagnesimulator ontwikkeld. Via deze tool is het mogelijk om online reclame te maken en gericht te verspreiden op Europese en binnenkort ook Noord-Amerikaanse websites die in het aanbod...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Reclame-investeringen 2014: Radio de sterkste stijger

De uitgaven voor reclame in België zijn in 2014 met 1,46% toegenomen tot 3,758 miljard euro. Volgens de MDB-cijfers van Nielsen zijn de investeringen in het Noorden met 1,59% toegenomen en in het Zuiden met 1,25%. Radio is de grootste stijger met ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 452 453 454 455 456 638 639