Nieuws

RTL en VMMa zetten Puntavista stop

RTL Belgium en VMMa hebben beslist om Puntavista stop te zetten. Het online platform dat de merkenpromo's uit de reclamefolders van de meeste bekende retailers groepeert, werd pas eind november vorig jaar gelanceerd door de twee mediabedrijven. Als r...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Aywa magazine: nieuw magazine rond diversiteit

Een nieuwkomer op de magazinemarkt! Aywa magazine richt zich tot het brede ‘nieuwe-Belgen`-publiek, zowel vrouwen als mannen, die als het ware diversiteit doorleven en op zoek zijn naar informatie, producten, diensten en advies op maat. Het magazine...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

BeTV magazine bij Custom Regie

BeTV, het magazine voor BeTV abonnees en voor sport-, voetbal-, film-, fictie- en spektakelfanaten, gaat naar Custom Regie. Het magazine verschijnt 11 keer per jaar op een oplage van 152.545 exemplaren. Tarief 1/1 pagina Q: € 4.200. Meer info bij Me...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Evy Ceustermans naar dPA Digital

Op 1 september startte Evy Ceustermans als Sales Manager bij dPA Digital. Evy studeerde Marketing- en Communicatiemanagement en werkt al haar hele loopbaan in de media. Ze werkte de voorbije jaren bij SBS Belgium, Roularta Media Group, Ogilvy One....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

The Wall: gebruik bij evenementen en animaties

Op de UBA Summer BBQ op 30 augustus toonde MediaField dat de megaposter The Wall ook kan ingeschakeld worden in animaties. Op een formaat van 58m² stond een schietschijf waarop de deelnemers konden mikken met een verfpistool....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Fancy stopt ermee

Het meisjesmagazine Fancy (Sanoma Media NL) wordt stopgezet. Het laatste nummer verschijnt op 19 oktober....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Twee nieuwe krachten bij Brightfish

Brightfish verwelkomt twee nieuwe Sales Managers in het Brightfish Local Media-team: Elien Bosmans en Fabian Duffieux. Elien Bosmans versterkt het regionale sales team op 5 september. Zij neemt de regio`s Antwerpen en Vlaams-Brabant voor haar reke...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Met Brightfish naar de Nacht van de Reclame

De Nacht van de Reclame pakt uit met een heus reclameblok. Adverteerders kunnen voor 4.800€ duizenden reclame-addicts bereiken in vijf verschillende steden in het hele land. Vorig jaar werden er zo`n 6.000 reclamefans geteld, dit jaar mikt Brightfi...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 402 403 404 405 406 443 444