Nieuws

Think-Pink wint MEDIALAAN Fairtime Award 2016

De winnaar van de MEDIALAAN Fairtime Award, een creatieve wedstrijd voor sociale en humanitaire organisaties, is bekend: Think-Pink wint een tv- en een radiocampagne bij MEDIALAAN. Dat is beslist door een zeskoppige professionele jury die maar liefst...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

RTBF Auvio: het nieuwe digitale platform van de RTBF

RTBF lanceerde op 13 april haar nieuw Auvio-platform: een digitale ervaring die alle audiovisuele content van de RTBF samen in één centraal toegangspunt brengt.   Tot nu toe was de webcontent van de RTBF verspreid over verschillende sites, w...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Cuckoo Awards: 38 campagnes in de laatste ronde

De finalisten voor de Cuckoo Awards 2016 zijn bekend. Uit de 100 inzendingen selecteerde de jury 19 direct marketing campagnes die uitblinken in creativiteit, strategie en effectiviteit. Tijdens het gala op 26 mei in de Carré in Willebroek vernemen ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Metro lanceert nieuw pop-up formaat Fly-In

Metro publiceert vandaag voor de eerste keer het formaat 'Metro Fly-In', een pop-up (flyer ter grootte van 1/3 pagina) die tussen pagina 2 en 3 van de redactionele tekst geïntegreerd wordt.   Leo (Milka) is de adverteerder die de primeur geni...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OOH Kings Awards: de laatste winnaars zijn bekend

De tweede editie van de OOH Summit, die door JCDecaux en Clear Channel samen wordt georganiseerd, eindigde met de aankondiging van de winnaars van de laatste twee categorieën van de OOH Kings Awards.   In de categorie Efficiency wint DDB Brus...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

RMB introduceert nieuwe digital formats

Aansluitend op de lancering van RTBF Auvio, pakt RMB uit met vier gloednieuwe of herziene video reclameformats.   De interactieve pre-roll video   Ga voor een grotere interactiviteit dankzij dit exclusieve format dat de kijker oproept t...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Goede jaarcijfers voor De Persgroep

De bedrijfsopbrengsten zijn in 2015 met 52 procent gegroeid tot 1.334 miljoen euro. Dat was te danken aan organische groei en acquisities. De EBITDA steeg naar 199 miljoen euro (+44%), de netto cash flow naar 170 miljoen euro (+52%) en de netto co...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 400 401 402 403 404 636 637