Nieuws

BPRCA en 3C worden samen C²

BPRCA en 3C bundelen hun krachten in een nieuwe vereniging met de naam C². Dit wil zeggen dat 3C en BPRCA ophouden te bestaan en samen opgaan in een nieuwe vereniging, open voor alle communicatieprofessionals en -bureaus.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De Persgroep schaft agentschapscommissie af

In de loop van dit jaar schaften vele spelers op de Belgische reclamemarkt de agentschapscommissie af. De Persgroep Advertising stelt zich solidair op en volgt de beslissing van de markt. Vanaf 1 januari 2017 behoort dit systeem tot het verleden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Charlie Hebdo binnenkort ook in het Duits

Vanaf 1 december zal Charlie Hebdo ook in het Duits verschijnen op 200.000 exemplaren. Deze Duitse versie zal grotendeels samengesteld worden op basis van teksten en cartoons vertaald vanuit het Frans.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Playboy keert terug naar België

Na vijf jaar afwezigheid maakt het magazine Playboy zijn comeback in de Belgische winkelrekken. De Franstalige versie zal beschikbaar zijn vanaf 8 december.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

VAB-Media schrapt de agentschapscommissie

VAB-Media geeft momenteel haar commercieel aanbod voor 2017 vorm. Bij de bekendmaking van de tarieven, eind november, zal de agentschapscommissie vanaf januari 2017 niet meer apart of nadien verrekend worden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Samenwerking Pebble Media en Livios

Pebble Media heeft een samenwerking opgezet met Livios.be, die zorgt voor een specifiek segment van de bouwer en verbouwer. Dankzij een meting op de site wordt retargeting ingeschakeld op het netwerk van Pebble Media.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 377 378 379 380 381 639 640