Vijf kanshebbers op ‘De Pen van Apache’
Apache.be reikt op 7 februari ‘De Pen van Apache’ uit, een prijs voor een journalist, medium of organisatie die zich verdienstelijk maakt in de strijd voor persvrijheid of onderzoeksjournalistiek.
Lees meerApache.be reikt op 7 februari ‘De Pen van Apache’ uit, een prijs voor een journalist, medium of organisatie die zich verdienstelijk maakt in de strijd voor persvrijheid of onderzoeksjournalistiek.
Lees meerHet gezondheidsmagazine Maar Natuurlijk! gaat verder als ‘Zin in’t Leven? Maar Natuurlijk!'
Lees meerTalpa, het bedrijf van de Nederlandse televisiemagnaat John de Mol, heeft een tegenbod uitgebracht om TMG over te nemen. De biedprijs bedraagt 5,90 euro per aandeel, dat is 65 cent meer dan Mediahuis tot dusver bereid is op tafel te leggen.
Lees meerBaaM! Activation Agency is een nieuw onafhankelijk bureau van Philippe Musch met experts in de domeinen Brand Activation, Media, Incentive, Web & Print Management.
Lees meerDe Nederlandse toezichthouder ACM heeft beslist dat Concentra Media Nederland, uitgever van de regionale dagbladen De Limburger en Limburgs Dagblad, mag overgenomen worden door Mediahuis dat daarmee de derde krantenuitgever van Nederland wordt.
Lees meerVanaf maart verschijnen Blits Ieper/Poperinge en Blits Roeselare tweewekelijks in plaats van maandelijks.
Lees meerClear Channel International heeft de eerste programmatic buying tool voor outdoorreclame met een gegarandeerd aanbod in Europa gelanceerd. Deze geautomatiseerde oplossing is ook beschikbaar in België.
Lees meerMet troeven als kwalitatieve journalistiek en een lezerspubliek dat zich vooral situeert in de hoogste sociale doelgroepen, pakt Roularta Media uit met een nieuwe positionering en baseline.
Lees meerBarbara Hartert startte op 5 januari bij Trustmedia als Senior Account Manager Finance & Banking en wordt hiermee onder andere het aanspreekpunt voor Netto en Mon Argent.
Lees meerBob Madou is door de VRT aangesteld als algemeen marketing manager. In die hoedanigheid wordt hij verantwoordelijk voor de merkstrategie en marketing van alle media (tv, radio en digitaal).
Lees meerGeeko, de hightechblog van Le Soir, lanceert twee nieuwe rubrieken. De ene over Belgische start-ups en de andere over de gamewereld.
Lees meerOm zijn digitalisering verder te benadrukken laat radiozender Pure FM zijn “FM” vallen en verandert het zijn naam naar “Pure”. Hiermee wil het haar doelpubliek, de Y-generatie die is opgegroeid met digitale technologie, nog beter bereiken.
Lees meer