News

Collectorsitem Show/Off

Sanoma Magazines Belgium lanceert de 4de editie van Show/OFF, een uniek magazine over de Mode-Academie van Antwerpen. Verschijnt jaarlijks (in juni) op 7.000 exemplaren. Tarief 1/1 pagina Q: € 3.500. Meer info bij MediaSpecs....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Specials kindermode bij Mama

De Mama-lezeressen vinden in 2011 twee kidsspecials bij hun favoriete magazine. Ze draaien volledig rond kindermode en zijn gratis bij het maart- en septembernummer van Mama te vinden. De special kidsfashion telt zo`n 70 pagina`s en heeft een oplage ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nina lanceert speciale kids-editie

Volgend jaar pakt Nina uit met een gloednieuwe kids-editie. Nina kids maakt reportages op maat van kinderen en brengt de leukste modetrends, adresjes, tips, recepten en nog veel meer. De kids-editie verschijnt 2 keer per jaar, op 19 maart en 27 augu...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Vacature lanceert iMag

Vacature lanceert een digitale versie van haar magazine op de iPad. Daarmee is Vacature het eerste rekruteringsmedium in België met een eigen iMag. Het nieuwe digitale magazine is volledig afgestemd op de interactieve mogelijkheden van de iPad. Opti...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
nieuwsblad.be

Het Nieuwsblad en L’Avenir op de iPad

Het Nieuwsblad en L`Avenir lanceren vandaag hun eigen iPad applicatie. Ze treden hiermee in de voetsporen van De Standaard, waardoor alle newsbrands van Corelio Connect nu ook digitaal te lezen zijn op de iPad. Adverteren kan via een uniek partnershi...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Propaganda vernieuwt CxO Magazine

De creatieve ploeg van Propaganda heeft CxO Magazine aan een grondige restyling onderworpen. Het magazine heeft een vernieuwde bladindeling en een betere leesvriendelijkheid. De rubrieken komen beter tot uiting dankzij de nieuwe grafische herkennings...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Feeling in 3D!

In maart 2011 verschijnt het allereerste Feeling Modenummer in 3D. Alle advertenties in deze speciale editie zullen dan in 3D verschijnen. Adverteerders hoeven zelf geen 3D-effect in hun opmaak te integreren, Medialogue biedt deze service gratis aan....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw bij De Persgroep Advertising Digital

De Persgroep Advertising Digital heeft een aantal nieuwe producten in portfolio: m.hln.be, m.7sur7.be en De Morgen iPad. Alle tarieven voor het eerste kwartaal van 2011 zijn nu bij MediaSpecs te vinden....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
IP Belgium

Passie voor Voetbal voortaan bij IP Press

De regie van het maandblad Passie voor Voetbal, uitgegeven door Jugador, ligt voortaan in handen van IP Press. Het Nederlandstalige magazine is volledig aan de populairste sport in België gewijd. Passie voor Voetbal richt zich naar mannen van 18 tot...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw bij Hi-Media Belgium

Vanaf januari 2011 heeft Hi-Media Belgium volgende titels in haar portfolio:•    Femistyle.be, een web-only magazine voor de trendy, actieve vrouw•    Vab.be, de website van de Vlaamse Automobielbond•   &nbs...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw: Metro Brussel

Vanaf 5 januari brengt Metro elke woensdag een extra bijlage van 4 tot 8 pagina`s uit over de regio Brussel. Metro Brussel heeft een aangepaste redactionele inhoud en verschijnt op een oplage van 290.000 exemplaren....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw bij Pebble Media

Pebble Media heeft haar tarieven voor het eerste kwartaal van 2011 bekend gemaakt. Naast de iPhone app van het KMI (blog 14/12), is de site Vakantiekanaal.be ook in het portfolio opgenomen. Andere nieuwe producten zijn de Dizzy Deals, Brands 4 Brands...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 365 366 367 368 369 379 380