Facelift en upgrading voor Hospes
Op 21 maart verschijnt het vernieuwde Hospes, het magazine van de oud-leerlingenbond van de Hotelschool Koksijde. Het bestaat al meer dan 45 jaar, maar ondergaat nu een volledige facelift en upgrading.
Lees meerOp 21 maart verschijnt het vernieuwde Hospes, het magazine van de oud-leerlingenbond van de Hotelschool Koksijde. Het bestaat al meer dan 45 jaar, maar ondergaat nu een volledige facelift en upgrading.
Lees meerLigatus, met Ben Doumen aan het hoofd van de Belgische afdeling, heeft een nieuwe structuur opgezet om op pan-Europees niveau de processen en commerciële activiteiten te harmoniseren met een focus op hun nieuwe Programmatic Native Platform.
Lees meerVanaf maart verschijnt het maandblad Royals niet meer. Uitgever Roularta verwijst voor haar beslissing naar de teruglopende verkoop van het magazine.
Lees meerMediahuis heeft zijn grip op de Nederlandse overnameprooi Telegraaf Media Groep verstevigd. Het bereikte een exclusieve overeenkomst met Delta Lloyd over de overname van 11% TMG-aandelen mocht het daadwerkelijk tot een officieel bod komen.
Lees meerSony Pictures Releasing en De Persgroep Advertising slaan de handen in elkaar voor de eerste vertical videocampagne op Belgische nieuwssites. Wat het formaat zo bijzonder maakt is dat het volledig op maat is van smartphones.
Lees meerVICE opent een nieuw kantoor in Brussel en heeft Malik Azzouzi aangetrokken als Head of Business Development VICE & VICELAND België. Hij heeft o.a. een verleden bij Twitter.
Lees meerBD myShopi lanceert een eigen chatbot die de beste promoties en nieuwste folders aanbiedt. Op termijn zal het ook opportuniteiten bieden voor de promotie van kortingscodes en e-commerce promoties van merken en retailers.
Lees meerDe Tijd en L’Echo starten - in samenwerking met Darwin - een crowdfunding om het Statue of Liberty in New York een poetsbeurt te geven, omdat vrijheid niet genoeg kan schitteren.
Lees meerVoor de UBA is het onverantwoord dat Europese politici zo goed als alle reclame voor voeding en dranken voor 21 uur willen verbieden. De industrie neemt in deze reeds zijn verantwoordelijkheid via zelfregulerende initiatieven.
Lees meerSchelde Kringen, het vaktijdschrift over de industriële en maritieme ontwikkelingen in het Scheldegebied, is geïntegreerd als katern in het zusterblad Europoort Kringen.
Lees meerMindshare recruteert 11 nieuwe medewerkers. Opvallend is dat 2 voormalige werkkrachten terugkeren. Amélie Vanderlinden krijgt de rol van Media Campaign & Process Manager en Nathalie Schockaert die van Client Manager.
Lees meerDe Press Drukkerij heeft het huis-aan-huismagazine Helo² gekocht om het vervolgens te laten opgaan in twee nieuwe edities van Close Magazine, zijnde Lier en Herentals.
Lees meer